mijn vrouw heeft 6 jaar geleden kanker in de linker boven kaak gehad dit is behandeld met operatie linker bovenkaak en gehemelte verwijdert zit nu klos in[ prothese]
en bestraling.
onlangs zijn er complicaties opgetreden daarop zijn nieuwe scans gemaakt,en daaruit bleek dat nieuw gezwel aanwezig was en wel op een plaats die niet te operen valt.
nu hoorden we dat er in amsterdam experiment was met chemo en vroegen wij ons af af iemand daar van gehoord heeft?
nu zijn we eingelijk op zoek naar mensen met hetzelfde om ervaringen mee uit te wisselen.
kanker in kaak holte
Re:kanker in kaak
Hallo Johan,
Bij mij is anderhalf jaar geleden kanker geconstateerd in neus-en mondholte: was door mijn verhemelte gegroeid.
Operatie was niet meer mogelijk. Ik heb meegedaan aan een trial: combinatie van chemo- en radiotherapie.
Het gezwel is weg, maar ik heb wel een gaatje in mijn verhemelte en daarom een klein klosje. Ook functioneren mijn speekselklieren bijna niet meer en heb ik problemen met praten, met name de stootklanken. En mijn lymfeklieren zijn ook aangetast, dus heb ik last van tranende ogen en piepende oren.
Heeft je vrouw nog last van gevolgen van de operatie en bestraling?
Groeten,
Sue
Bij mij is anderhalf jaar geleden kanker geconstateerd in neus-en mondholte: was door mijn verhemelte gegroeid.
Operatie was niet meer mogelijk. Ik heb meegedaan aan een trial: combinatie van chemo- en radiotherapie.
Het gezwel is weg, maar ik heb wel een gaatje in mijn verhemelte en daarom een klein klosje. Ook functioneren mijn speekselklieren bijna niet meer en heb ik problemen met praten, met name de stootklanken. En mijn lymfeklieren zijn ook aangetast, dus heb ik last van tranende ogen en piepende oren.
Heeft je vrouw nog last van gevolgen van de operatie en bestraling?
Groeten,
Sue
Terug naar “Vraag en antwoord”