slokdarmkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Gast

slokdarmkanker

Berichtdoor Gast » Ma 25 Feb 2002 11:11

:'(

Mijn moeder heeft slokdarm kanker maar verteld weinig over en het maakt me bang als ik haar zie roken of drinken wat dat is toch schadelijk? en is het waar dat mensen die slokdarm kanker hebben maar 10% kans hebben om nog langer dan 5 jaar te leven en het is ongeveer 2cm groot is dat groot, klein, bijna niets of al aardig bedreigend vertel me alstublieft meer ik zit er erg mee...

Gast

Re:slokdarmkanker

Berichtdoor Gast » Ma 18 Mar 2002 18:25

Beste Jelly,

Mijn vader heeft ook slokdarmkanker. Hij heeft 2 chemo's en 40 bestralingen gehad. Nu hebben ze een buisje geplaatst. Wat gaan ze bij jouw moeder doen?
Je mag me altijd mailen als je dat wilt.

Sterkte, Ciska

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 13 Sep 2002 13:04

haai Jelle..

Volgens mij ben je ook nog maar een Kind (sorry als het niet zo is).. Ik ben ook een meisje van 16 Me vader heeft ook slokdarm kanker..
weetje wat je kan doen Als je al die antwoorden wil weten 't ziekenhuis bellen .. Je kan altijd het telefoon nummer van de internist vragen ..
Of het gewoon tegen je moeder zeggen dat je er meer over wil weten.. Omdat je er erg mee zit .. heb je geen andere familie waar je iets aankan vragen .. Omdat het voor je moeder ook heel moeilijk is om er over te praten kan je het beter aan familie vragen en die willen je wel helpen hoor..!

als je nog meer wilt weten kan je me mailen ..
Ik wil je ook wel alles vertellen wat ik er van weet ..
Maar ik weet niet of je dat wilt ?

Mijn Email= H32_b@hotmail.com..
Je kan me ook op dat email toevoegen aan msn ..!

Sterkte Alyetta

marion
Lid

Berichtdoor marion » Za 21 Sep 2002 16:53

hoi jelly
op www.kankerbestrijding.nl kun je info aanvragen.
mijn vader 74 jaar heeft ook slokdarmkanker.
hij prate er ook nooit over hij had het verdrongen.
op het laatst wide hij niet meer eten en drinken.
toen heb ik er psygoloog er bij gehaald die heeft met hem gesproken en dat heeft geholpen hij eet weer wat en drinkt nu ook weer. dus laat je moeder er met jouw over praten of met iemand anders want praten helpt echt.want je moeder moet het acceptern doet ze dat dan kan je weer verder leven met het idee ik heb nog kinderen die mij nodig hebben veel sterkte gr marion

Terug naar “Vraag en antwoord”