Slokdarmkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Mabel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 16 Dec 2006 10:22

Slokdarmkanker

Berichtdoor Mabel » Za 16 Dec 2006 10:30

Hallo,

Mijn vader heeft begin September gehoord dat hij Slokdarmkanker heeft nu na drie maanden van onderzoeken en wachten wordt hij aankomende week geopereerd in het AMC. Heeft er iemand ervaring met deze zware operatie? Alvast bedankt,

Mabel

NataschaDess
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Zo 17 Sep 2006 17:11

Berichtdoor NataschaDess » Za 16 Dec 2006 20:33

hallo Mabel,

Bij mijn vader is er in maart 2005 slokdarmkanker geconstateerd. Hij is in april 2005 hieraan geopereerd en omdat mijn vader al slecht longen had en een slecht hart was de operatie indd erg zwaar voor hem. Hij heeft bijna 10 weken op de IC gelegen maar mijn vader was hier dan ook een uitzondering in. In principe hebben ze bij mijn vader de hele tumor kunnen verwijderen maar de 1e 5 jaar na de operatie blijft altijd kritiek omdat ze nooit kunnen zeggen of de kanker terug komt. Helaas zijn er bij mijn vader 3 maanden geleden uitzaaiingen gevonden in zijn long en lever. Maar dat wil niet zeggen dat het bij jouw vader ook zo gaat.

IK wens je in ieder geval heel veel sterkte

Mabel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 16 Dec 2006 10:22

Berichtdoor Mabel » Zo 17 Dec 2006 09:54

Bedankt voor je reaktie ik wens jullie ook veel sterkte toe. Nu hij uitzaaiingen heeft hoe gaan ze dat behandelen? groetjes Mabel

NataschaDess
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Zo 17 Sep 2006 17:11

Berichtdoor NataschaDess » Zo 17 Dec 2006 14:35

Mijn vader krijgt wel chemokuur maar dit is alleen om zijn leven aangenamer te maken en om te rekken om het ff cru te zeggen, maar niet om te genezen.

Heel veel sterkte tijdens de operatie


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten