maagkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
chris64
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 22 Mei 2007 17:40

maagkanker

Berichtdoor chris64 » Di 22 Mei 2007 17:55

hallo,
ik ben chris, 43 jaar en ik ben vorig jaar in juni geopereerd van maagkanker. Mijn maag werd volledig weggenomen en ook nog 29 lymfenklieren. Ik kreeg zowel pre- als post operatief chemo (ECF). Zo'n acht weken geleden had ik een controlescan (PET-CT) en er was niks meer te zien. Ik ben natuurlijk erg blij maar teven ook ongerust dat het op een goede dag zou terugkomen. Ik las een reactie van iemand op het forum over een experimentele therapie, maar ik vind die reactie niet meer terug.
Ik wil ook zeggen dat bij diagnose mijn kansen zeer gering werden ingeschat. Ik verkeerde in stadium 3 met lymfenklieruitzaaiingen, maar geen orgaanuitzaaiingen of hematogene uitzaaiing. Toch heb ik spectaculair gereageerd op de chemo en in de weefsels (die weggenomen zijn tijdens de operatie) zaten geen tumorale cellen meer.Dus voor allen die wanhopen: verlies de moed niet te snel !!!!
Graag had ik wat reacties gekregen van mensen met maagkanker.
groeten,
chris

Marit70
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Za 07 Apr 2007 23:59

Berichtdoor Marit70 » Di 05 Jun 2007 23:46

Hallo Chris,


Ik voldoe niet aan je profiel aan wie je verzoekt te reageren, maar ik wil toch even reageren. Ik heb recent mijn man verloren aan slokdarmkanker en ik herken de positieve energie die hij had in jouw verhaal.
Verlies de moed niet te snel. Die wijze raad kan alleen een kankerpatient zelf geven.

Dat wilde ik gewoon even kwijt.

Succes, Marit


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten