bestraling en chemo

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
vroon 2?

bestraling en chemo

Berichtdoor vroon 2? » Za 11 Sep 2004 13:11

Probeer het nog maar een keer. (vorige bericht: diagnose baarmoederhalskanker).
Inmiddels ruim een week verder en er zijn uitzaaiingen in de lymfeklieren geconstateerd. De Wertheim meigs operatie is hiermee van de baan en ze gaan nu over op het behandelingsplan "bestralen (30) en chemo's."
Wie doorliep dit traject ook of staat voor dezelfde klus op dit moment?
Groetjes vroon

Stien
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Zo 27 Jul 2003 14:21

Berichtdoor Stien » Di 14 Sep 2004 19:25

Hoi Vroon

Misschien vind je meer herkenning, uitleg en steun in de mailgroep baarmoeder- en baarmoederhalskanker. Hier vind je lotgenoten en kan je vrijuit vragen stellen!

Sterkte!
Kristine

Ben

Re: bestraling en chemo

Berichtdoor Ben » Wo 15 Sep 2004 21:44

vroon 2? schreef:Probeer het nog maar een keer. (vorige bericht: diagnose baarmoederhalskanker).
Inmiddels ruim een week verder en er zijn uitzaaiingen in de lymfeklieren geconstateerd. De Wertheim meigs operatie is hiermee van de baan en ze gaan nu over op het behandelingsplan "bestralen (30) en chemo's."
Wie doorliep dit traject ook of staat voor dezelfde klus op dit moment?
Groetjes vroon


Ik heb slokdarmkanker en sta voor de keuze wel of niet bestralen en chemo. Wie kan mij iets vertellen hoe dit ervaren word en of er een lang leven is en wat voor leven daarna?
Groetjes Ben

perlege
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 19 Mar 2004 23:29

Re: bestraling en chemo

Berichtdoor perlege » Di 19 Okt 2004 20:03

Ben schreef:
vroon 2? schreef:Probeer het nog maar een keer. (vorige bericht: diagnose baarmoederhalskanker).
Inmiddels ruim een week verder en er zijn uitzaaiingen in de lymfeklieren geconstateerd. De Wertheim meigs operatie is hiermee van de baan en ze gaan nu over op het behandelingsplan "bestralen (30) en chemo's."
Wie doorliep dit traject ook of staat voor dezelfde klus op dit moment?
Groetjes vroon


Ik heb slokdarmkanker en sta voor de keuze wel of niet bestralen en chemo. Wie kan mij iets vertellen hoe dit ervaren word en of er een lang leven is en wat voor leven daarna?
Groetjes Ben


HALLO BEN

ik kan u meer informatie geven mijn man heeft ook slokdarmkanker
hier mijn mail adres om verdere er op in te gaan
nathaliekim@telenet.be

lk

stemt u op mij in de strijd tegen kanker?

Berichtdoor lk » Zo 14 Nov 2004 12:59

[Beste mensen,

ook ik heb te maken gehad met kanker in de familie. Daarom wil ik graag wat doen voor de kankerstichting. Ik heb een verhaal bij zonnatura ingediend. Indien mijn verhaal de meeste stemmen krijgt wordt mijn wens werkelijkheid. Ik ga dan fietsen op summatra om geld te verzamelen voor de kankerstichting.

Stemt u ook op mijn verhaal?
klik dan op onderstaande link

http://www.watwiljenouecht.nl/html/stem ... 1099409035

hartelijk bedankt

groeten Laura Koenders

sawadee

hoofd/halskanker

Berichtdoor sawadee » Ma 22 Nov 2004 16:44

Mijn vraag is na een commando-operatie, hoe het slikken werkt, ik heb nl een PEG-Sonde gekregen omdat ik geen vast voedsel meer kan slikken, zijn er patienten met soortgelijke problemen en is dit oplosbaar? ik ben eind april geopereerd
e-mail adres: l.rijff@chello.nl


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten