Het Overlijden van Björn

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Gast

Het Overlijden van Björn

Berichtdoor Gast » Do 16 Sep 2004 06:17

Op 10 sept 15.15 is onze Björn zijn gevecht tegen kanker verloren......

Ik weet dat ik alles gedaan heb wat in mijn macht ligt, maar mijn hart breekt ik mis Björn zo zijn lieve lach zijn uitstraling en nog zoveel dingen .Het doet pijn heel veel pijn je kan het met geen woorden beschrijven .Ik hou me vast aan zijn laatste woorden " ik ben altijd bij je " We zijn er voor elkaar Eric Jurgen en Ik mijn zus is hier al alle dagen geweest van s morgens tot s'avonds maar als ze weg is dan valt de stilte en dan .......
knuffels kuiserke

else

bjorn

Berichtdoor else » Do 16 Sep 2004 14:11

Lieve Anita,

Ik heb je berichten lange tijd gevolgd. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte, om dit zware verlies een beetje draagbaar te maken. Voor Bjorn vind ik het heel erg om op zo'n jonge leeftijd al afscheid van het leven te moeten nemen. Een lange toekomst had nog voor hem moeten liggen. Bjorn blijft altijd jong! Warm je aan de herinneringen.
Nogmaals heel veel sterkte!!!!

zoe
Lid

Hey

Berichtdoor zoe » Wo 09 Feb 2005 12:25

Hey,
Ik heb mijn beste vriendin 4 jaar geleden verloren aan leukemie :( !
Ik heb het toen ook heel moeilijk gehad, want zij was de enige die mij echt begreep! Ik mis haar nu nog, maar je moet denken aan de tijden dat Björn bij je was! Dat doe ik nu ook nog altijd bij Ashley! Mijn vriendin is uitgestrooid geweest en iedere keer als de wind waait dan ga ik buiten staan en dan denk ik aan haar, maar alleen aan haar in tijden van geluk :!: Ik weet dat het de eerste dagen zeer moeilijk is op dit te doen, maar geloof met het is de moeite waard! Op een dag zal het automatisme worden en zul je ook terug blij worden...
Ik zal er altijd voor je zijn, want ik weet wat je nu door maakt![b]

Veel geluk!

Zoë
Hey ik ben Zoë, ik heb mijn beste vriendin aan kanker(leukemie) verloren. Ik weet hoeveel zij geleden heeft en ik wil nu graag mensen helpen die zich alleen voelen! :-)
laat maar iets weten :)
ik zal altijd klaar staan!!!
XXX-jes
Zoë

Terug naar “Vraag en antwoord”