luisterend oor

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Gast

luisterend oor

Berichtdoor Gast » Ma 06 Mei 2002 09:50

Mij vader is een paar week geleden afgeschreven door het ziekenhuis. Hij heeft leverkanker, en de behandeling werpt geen vruchten af. De levensverwachting is een paar maand.
Vanuit het ziekenhuis hoef ik geen hulp te verwachten, dat zijn naar mijn mening een stel ongemanierde Kl**thummels.
Nu gaat mijn moeder hier aan onderdoor, tuurlijk help ik waar ik kan, maar ik vraag me af of hier ook professionele hulp voor is. Moet ik bij maatschappelijk werk zijn, de huisarts?

Skyer
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Ma 06 Mei 2002 16:17
Locatie: Maastricht
Contact:

Re:luisterend oor

Berichtdoor Skyer » Wo 08 Mei 2002 09:12

Ik ben naar de maatschappelijk werkster op shool gegaan. Ik heb ook een vader met prostaat kanker die er waarschijnlijk aan dood gaat. Zoals ik en jij beide nu meemaken is dat niet makelijk. ik weet dit nu 3 dagen en ben gisteren bij de maatschapelijk werkster geweest. Het van je af praten helpt. En aangezien ik het er nog niet met mijn vader over kon hebben deed ik dat met haar., Nog een tip praat er met leeftijdsgenoten die in dezelfde periode zitten over, zij begrijpen je en spreken jou taal. als je het er met mij over wil hebben zou dat zowel voor jou en mij goed zijn. Je kunt me via MSN berijken op BartV_DS9@hotmail.com. Hopelijk tot gauw en sterkte.
Wat moet ik nou


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten