Zeldzaam? Dunne darm.....

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Freya

Zeldzaam? Dunne darm.....

Berichtdoor Freya » Di 14 Dec 2004 15:11

Op 09/12/04 werd een gezwel in de dunne darm (met CTscan) geconstateerd bij mijn man. Vrijdag as. wordt hij geopereerd ( wegname van stuk(je) dunnedarm d.m.v.buikoperatie).Volgens hetgeen ik tot nu toe weet, is een gezwel (tumor?) zeldzaam????....in de dunne darm!!
Vrijdag weten wij of deze goed-of kwaadaardig is. Bij de constatering werd ons gezegd, dat de omliggende organen(lever, pancreas...) zuiver zijn. Wie kan mij helpen?? Wij zijn beiden zo van streek!!! Alle info is welkom..., lotgenoten...., evolutie bij kanker????....Bedankt!!!

Laurens
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Vr 01 Mar 2002 14:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Zeldzaam? Dunne darm.....

Berichtdoor Laurens » Di 04 Jan 2005 13:06

Hall Freya,

bij mij is ook een stukje dunne darm weggehaald, omdat daar een lymfekliergezwel omheen gegroeid zat. Verder heb ik daarna chemokuren gehad. Het was bij mij ook kwaadaardig, maar gelukkig is alles weer goed gekomen!

Hoe gaat het nu? Hoe is de operatie gegaan?
Hopelijk goed!

een hartelijke groet van Laurens en VEEL STERKTE.

ps als je me wilt mailen hierover dan vind ik dat prima, hoor!

Gast

Re: Zeldzaam? Dunne darm.....

Berichtdoor Gast » Di 11 Jan 2005 17:43

Freya schreef:Op 09/12/04 werd een gezwel in de dunne darm (met CTscan) geconstateerd bij mijn man. Vrijdag as. wordt hij geopereerd ( wegname van stuk(je) dunnedarm d.m.v.buikoperatie).Volgens hetgeen ik tot nu toe weet, is een gezwel (tumor?) zeldzaam????....in de dunne darm!!
Vrijdag weten wij of deze goed-of kwaadaardig is. Bij de constatering werd ons gezegd, dat de omliggende organen(lever, pancreas...) zuiver zijn. Wie kan mij helpen?? Wij zijn beiden zo van streek!!! Alle info is welkom..., lotgenoten...., evolutie bij kanker????....Bedankt!!!



Hallo,

Ik ben janneke en mijn zus van 25 had ook dunne darm kanker.. En ja het is zeldzaam... Ze hebben bij haar een halfe meter dunne darm verwijderd en zo werd zij schoon verklaard.. Het is ene hele zeldzame kanker en was nog bijna nooit voorgekomen zijden de dokters.. Ze hebben nu weer plekjes ontdekt in de lympfeklieren en de alvleesklier maar dat valt wel te behandelen zegge de dokters.. Als je hier wta ana hebt kan je contakt met me opnemen via mijn e-mail adrs janneke_sallomons@hotmail.com

Groetjes Janneke


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten