Goedemorgen,
Mijn moeder van 78 is drie jaar geleden geopereerd aan darmkanker. Nu is haar merkstofwaarde 3.9 en is er afgelopen week een buikecho en colonscopie gedaan. De arts heeft tegen mijn broer gezegd dat er een villeus adenoom van 5 cm lang en 5mm diep aan het einde van de endeldarm zit en hij vraagt zich af of een operatie niet te zwaar zal zijn voor haar en of het wel zin heeft te opereren omdat mijn moeder geen stoma wil of bestraling en chemo. Volgende week vrijdag krijgt mijn moeder pas deze uitslag en weet nu nog van niets. Wat houdt dit in?
villeus adenoom
-
- Lid
hoi Sandra,
ik zag dat je op het forum was.. hoe is het afgelopen met je moeder? je hebt verder geen reacties gehad zag ik.. mogelijk zijn er maar weinig mensen die hier wat vanaf weten precies..
maar wat is er tot nog toe besloten of wat zijn ze aan het doen? en hoe gaat het met je moeder zelf? en met jullie, als haar kinderen?
gr
Jodyi
ik zag dat je op het forum was.. hoe is het afgelopen met je moeder? je hebt verder geen reacties gehad zag ik.. mogelijk zijn er maar weinig mensen die hier wat vanaf weten precies..
maar wat is er tot nog toe besloten of wat zijn ze aan het doen? en hoe gaat het met je moeder zelf? en met jullie, als haar kinderen?
gr
Jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*
-
- Lid
adenoom
Dank voor je reply, na een heftige woordenwisseling met de nieuwe arts van mijn moeder, die een nieuwe procedure wilde toepassen (TEM- procedure, die mijn moeder per se niet wil omdat de kans dat ze incontinent wordt bijna 100% is) moeten we nu pas as maandag naar de oude arts die haar heeft geopereerd drie jaar geleden aan darmkanker. De bloeduitslag zal bepalen of ze zich laat opereren, eigenlijk wil ze gewoon niet meer.
We wachten het wel af. Ik zal zodra ik de uitslag heb wel weer even erop terugkomen.
Sandra
We wachten het wel af. Ik zal zodra ik de uitslag heb wel weer even erop terugkomen.
Sandra
Terug naar “Vraag en antwoord”