glioom bij kind van 5

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Lilla

glioom bij kind van 5

Berichtdoor Lilla » Zo 01 Mei 2005 22:16

Bij het dochtertje (5 jaar) van mijn allerbeste (jeugd)vriendin is onlangs een glioom in de hersenstam geconstateerd. Zij wordt momenteel in een gerenomeerd ziekenhuis dagelijks bestraald. Aangezien de tumor zich in de hersenstam bevindt is opereren niet mogelijk. Mijn vriendin woont al enkele jaren in Frankrijk en heeft mij gevraagd informatie van lotgenoten op te vragen in Nederland. Ze is ten einde raad en wil graag weten of er mensen zijn die genezen zijn van deze vorm van kanker en op welke wijze dat is gebeurd. Ik wil alles doen om haar te helpen. Voorlopig is hoop op een geneesmiddel het enige dat ze heeft. Wie heeft (kent iemand) die van deze vorm van kanker is genezen?

annelies_25@yahoo.com

dochter van je vriendin

Berichtdoor annelies_25@yahoo.com » Zo 01 Mei 2005 23:28

Hallo, wat naar zeg en verdrietig allemaal!
Ik ben annelies en moderater van de hersentumorgroep bij diagnose kanker graag wil ik je vriendin uitnodigen lid te worden
Er zijn verschillende soorten Gliomen dus als ze meer kan vertellen over wat voor Glioom kunnen we misschien ervaringen uitwisselen.
om lid van mijn gropep te worden moet ze eerst lid worden van www.diagnose-kanker.nl
Dan schrijft ze zich in en dan klikt ze op lotgenoten-hersentumor .
veel sterkte !
Lieve gr annelies (moeder van een zoon die behandeld is voor een kwaadaardige hersentumor)

math

tumor

Berichtdoor math » Vr 13 Jan 2006 09:25

Hallo lilla,

Om welke soort of graad tumor gaat het.

vaassen@online.de

filmo

reaktie

Berichtdoor filmo » Vr 13 Jan 2006 11:04

Het is inderdaad belangrijk om de vorm en de staat van de tumor te weten. Laat het maar even weten en dan kunnen wij meer zeggen!

Terug naar “Vraag en antwoord”