Rijbewijs verlengen tijdens bestraling en chemo.

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
rozeb004
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 03 Jun 2007 23:36

Rijbewijs verlengen tijdens bestraling en chemo.

Berichtdoor rozeb004 » Zo 03 Jun 2007 23:43

In de maanden juni en juli 2007 wordt ik bestraald in samenhang met chemotherapie.

Nu moet ik in die periode gekeurd worden voor verlenging van mijn rijbewijs. Die keuring is voor mij verplicht!!

Weet iemand of tijdens deze behandelperiode de keuring nadelig kan uitvallen? Ik weet nu nog niet, welke bijverschijnselen ik zal krijgen.

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Berichtdoor starfleet » Za 09 Jun 2007 05:29

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik had zelf wel door een keuring gekomen voor rijbewijs tijdens de chemo. Vaak word je wel moe na een tijd chemo, maar invloed op je rijden heeft chemo eigenlijk meestal niet. Ik zou de keuring niet laat vallen als je net een dag daarvoor chemo hebt gehad, dan ben je meestal gewoon echt ziek en daar zullen toch ook wel regels voor zijn, dat je dan op een andere dag gekeurd kan worden? Vlak voor de volgende chemo is de beste tijd, dan is je lichaam weer een heel eind hersteld.

Kan de keuring niet vervroegd worden, dat je die zo snel mogelijk krijgt nu. In het begin merk je meestal nog niet zoveel van de chemo, pas de latere kuren gaan er meer inhakken. Alles ligt ook aan de chemo die je krijgt, de arts kan je ook vertellen of de chemo eventueel invloed zou hebben op je keuring.

Anne


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten