is er nog hulp ??

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
itsme
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 03 Jul 2002 17:28

is er nog hulp ??

Berichtdoor itsme » Di 12 Nov 2002 19:57

lieve mensen,

Een paar weken geleden ,hebben wij te horen gekregen dat mijn man niet meer is te genezen.Na 3 jaar van chemo kuren,doodziek zijn is dit dus het eind........hij begon met darmkanker ,operatie en chemo,gelukt alles goed.plekje op de lever en longen chemo alles weer goed.erg ziek van de chemo ,nieren weigeren ,er worden drains geplaatst ,blijkt dat er lymfklieren drukken op een buisje dat loopt van nieren naar blaas.... 1 nier is nu optimaal de andere weinig ,en nog steeds drains.
Hij heeft het zo nu en dan benauwd .dat komt omdat er lymfkl.drukken op zijn bronchien.ze zijn vergroot,maar nog niemand in het zieken huis heeft er naar gekeken,de twee lymfkl. die op het buisje drukken waren verkalkt,er zijn scan,s gemaakt.alles ook zijn longen zijn schoon, dus waarschijnlijk heeft hij nu lymfkl.kanker.En volgens zijn oncoloog is er niets meer aan te doen.Ook omdat hij door alle bij gevolgen van de chemo,s sterk is vermagert .hij is er echt dood en dood ziek van geweestHij kon de stoel naast zijn bed niet op,van benauwdheid....nu loopt hij weer wat stukjes buiten,hij doet oefeningen met de fysiotherapeut,zonder moeite-krijgt lymfedrainage en pakkingen,Hij eet weer goed,en valt sinds twee weken niet meer af.........is niet moe.........
Ik heb hem voorgesteld om een sec.Op. de laten doen bij de Daniel de Hoed.maar hij wil het niet...er is al genoeg aan mij geknutseld zegt hij.Wie herkent dit ??? of een gedeelte?????wat kunnen wij nog meer doen ????? ik ben wanhopig........

Itsme

Laurens
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Vr 01 Mar 2002 14:18
Locatie: Ridderkerk

Berichtdoor Laurens » Vr 15 Nov 2002 09:36

Beste Itsme,

wat een aangrijpend verhaal zeg! En dan die noodoproep aan het eind.
Ik heb zelf net kanker achter de rug, hopelijk definitief.
Maar zo'n verhaal geeft je toch weer heel wat te denken.
Je oproep zou beter kunnen staan in "lotgenoten oproepen" dan in "vraag en antwoord".
Verder denk ik dat het zinvol is om een kijkje te nemen in de mailgroup "doorvechters" op deze site. Daar vind je hoop ik veel steun aan mensen die in een soortgelijke situatie zitten of zaten en die je mogelijk kunnen adviseren.

In ieder geval héél veel sterkte gewenst door mij in de verder strijd.

Hartelijke groeten van Laurens


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten