Moet ik hiermee naar de dokter?

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
EenGast
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 18 Aug 2007 05:15

Moet ik hiermee naar de dokter?

Berichtdoor EenGast » Za 18 Aug 2007 05:25

Hallo, ik ben 17 jaar en ik heb een paar dingen waar ik mee zit.

Na geplast te hebben voel ik dat er
nog meer aankomt, maar het wilt er niet 1 2 3 uit, ik sta dan echt een tijd voor het toilet. Dit heb ik nu een maand.
En gister kreeg ik een paar keer kei en kei harde steken rondom m'n blaas gedeelte aan de linker kant ietsjes erboven.
Echt steken waarbij je ogen uitpuilen en je met je mond open aahhh schreeuwt. Het waren er dan wel een paar, en het is pas gister gebeurt, maar het was zo pijnlijk dat ik er erg van schrok.
De dag erna is het wat afgenomen maar er waren nog wel kleine steken.

Ik hoor vaak dat kanker in dat gebied begint met steken, vandaar dat ik het hier post.

Ik weet alleen niet of ik hiermee naar de dokter moet gaan,
ik kom namelijk niet vaak bij de dokter, maar als ik kom, word ik elke keer aangekeken alsof ik gestoord ben en me aanstel. Dit is natuurlijk een houding die veel dokters hebben, maar ik vind het verschrikkelijk onaangenaam. Ook de reden waarom ik niet meer ga. En nee.. ik ben echt niet het type dat om de haverklap bij de dokter voor de deur staat.

Dus ik zou graag van jullie willen weten of dit een dokters bezoek waard is.. of dat ik het nog even aan moet kijken?

Alvast erg bedankt :)

Groeten, Fabian

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Za 18 Aug 2007 09:13

Hoi Fabian,
eventjes mee naar de dokter. Kanker hoeft het niet gelijk te zijn. Maar blaassteentjes ofzo zijn ook een optie en zo zullen er vast nog wel veel meer mogelijk oorzaken zijn. Je moet er echter wel naar laten kijken.

Wat je zegt over hoe de huisarts kijkt; tja... je kan niet in andermans hoofd kijken en zien wat hij of zij denkt. Mogelijk kijkt hij naar iedereen wel zo en bedoelt je huisarts er helemaal niets mee.
Mensen doen wel vaker dingen zonder dat ze zich daar van bewust zijn.

Maar gewoon eventjes een afspraak maken dus! met zelf denken aan 'wat als' schiet je niet zo veel op.
Sterkte!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

Jen_ny
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Di 24 Jan 2006 08:28
Locatie: noordholland

Berichtdoor Jen_ny » Ma 20 Aug 2007 21:51

Fabian,

Met wat urine naar de dokter, het klinkt als blaasonsteking. Als je langer wacht een nierbekkenontsteking o.i.d.
Wellicht zijn jouw klachten snel over als je met een antibiotica kuur begint.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten