Cadeau idee voor mijn 'genezen' moeder

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
gsjosh
Lid

Cadeau idee voor mijn 'genezen' moeder

Berichtdoor gsjosh » Di 26 Jan 2010 00:10

Ik heb eens wat lopen zoeken op 't forum, maar eigenlijk niet gevonden waar ik naar op zoek was: een cadeau idee. Althans, het idee is er wel, maar de uitwerking nog niet. Mijn moeder is (waarschijnlijk, je weet het nooit) genezen van borstkanker en heeft binnenkort haar laatste bestraling. Om dit te vieren wil ik haar iets cadeau doen, om voor altijd deze gebeurtenis te kunnen herdenken.

Dit cadeau moet natuurlijk symbool staan voor het eind van de lange en vervelende periode waarin ze behandeld is. Wat ik in gedachte heb is een beeldje, een bronzen beeldje misschien. Een beeldje kun je ergens neerzetten, het heeft dan een verhaal erachter en bovendien wordt zij (en anderen) dan herinnerd aan het feit dat het achter de rug is.

Het probleem is echter dat (bronzen) beeldjes zo ontzettend duur zijn, zeker als je ze laat maken. Het budget is eigenlijk niet zo groot (50 euro?) want meer geld heb ik niet. Ik heb een soort 'survivor' armband gezien, maar niet alleen vind ik die uitspraak niet fijn, het was ook een goedkoop prul-ding om aan te zien.

Ik begrijp dat een cadeau erg persoonlijk is en zeker in dit geval, maar er zijn ongetwijfeld mensen die goed met me mee kunnen denken hierover. Dus bij deze doe ik een verzoek: heeft iemand nog een goed idee? Of misschien tips voor de uitwerking van mijn eigen idee (beeldje)?

stoffeltje
Lid

Re: Cadeau idee voor mijn 'genezen' moeder

Berichtdoor stoffeltje » Di 26 Jan 2010 12:40

hoi ,
een mooie armband,bedeltje of ring?
hoeft niet duur te zijn!
als je creatief bent zou je zelf wat kunnen maken.
weet ook niet wat het voor moet gaan stellen<een vechter een leeuw>
of het figuurtje van " atlas",de man met de wereldbol op zijn rug.
het is allemaal in het klein te krijgen.
het zijn maar ideetjes van een vreemde :wink:
sterkte.

liddy
Senior Lid

Re: Cadeau idee voor mijn 'genezen' moeder

Berichtdoor liddy » Di 26 Jan 2010 13:12

Zo dacht ik aan een kaars, die je dan juist wel of niet laat branden.
Of een mooie steen.

Terug naar “Vraag en antwoord”