uitstel chemo

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
yvon

uitstel chemo

Berichtdoor yvon » Do 15 Mei 2003 11:44

Weet iemand misschien hoe het werkt als de chemo 1 week uitgesteld wordt.bij mijn vader was de waarde van zijn bloed zo laag dat er een week uitstel is gekomen,maar kunnen ze het ook nog langer uitstellen,bv als het volgende week het bloed nog niet in orde is?
Of gaan ze dan toch beginnen omdat het anders afwijkt van de kuur! hij moet er nog 2 volgen,dus hij baalt dat hij nu moet wachten, hij wil er zo graag vanaf,de dip is er flink in bij hem
Groetjes en bedankt voor de reactie Yvon

Oxigun
Lid

Berichtdoor Oxigun » Do 15 Mei 2003 16:32

Als het uitgesteld word dan is dat vaak niet goed. Bij mij waren laatst keer me wittebloedcellen te laag. Maar uitstellen was erger dan doorgaan. Ik heb van die kuur ook maar 75% gekregen ipv de volle mep. En achteraf wat spuiten meegekregen om beenmerg me te stimuleren om meer wittebloedcellen aan te maken.

Dit was dus in mijn geval, waarschijnlijk is het bij je vader heel anders. Maar dokteren vinden het (meestal) niet erg als je ze uithoort.
Als je thuis zit en je komt met een vraag, schrijf em dan op en stel em bij het eerstvolgende gesprek. Anders vergeet je al heel snel iets vanwege de spanning.

Terug naar “Vraag en antwoord”