Wat een vreselijk bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je totaal van streek bent

. Tot je het weet kun je nog denken dat het misschien wat anders is, nu niet meer. Echter kanker hoeft lang niet altijd de dood te betekenen. Heel veel mensen genezen hiervan. Echter die verhalen worden snel vergeten. De mensen waar het slecht bij afloopt die verhalen worden onthouden, het lijkt dan net of het altijd slecht afloopt maar dat hoeft zeker niet.
Persoonlijk ken ik al 3 vrouwen die jaren geleden baarmoederhalskanker hebben gehad en volledig zijn genezen, 2 van hen hadden een vergevorderd stadium. Ook zij waren in angst en onzekerheid. Ook ken ik zeker 6 vrouwen die genezen zijn van borstkanker. 2 mannen overleefden prostaatkanker en een werknemer van ons overleefde een hele grote hersentumor met zeer slechte prognose.
Wat wel zeker is is dat je een nare tijd tegemoet gaat met angst, onzekerheid en verdriet, de wereld staat stil en dolgraag wil je weer terug naar het oude leven. Echter je zal merken dat je hier de kracht voor krijgt, je moet hier doorheen, het is iets wat op jou pad is gekomen en waar je het helaas mee moet doen.
Ik wens je heel erg veel sterkte en ik denk aan je. Blijf aub schrijven, dat lucht echt op.
liefs jada