Mijn man heeft alvleesklierkanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
blondy
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 12 Sep 2011 14:16

Mijn man heeft alvleesklierkanker

Berichtdoor blondy » Ma 12 Sep 2011 14:25

Hallo wij weten nu vanaf 17 maart dat mijn man alvleesklierkanker heeft,en het niet meer te genezen is,we hebben en dochterjte van anderhalf jaar,zijn eerste kind notabene,en dan dit!
Ik wil er zo graag met iemand over praten,mensen die het zelfde als ik of mijn man meemaken.
ik was aan het googelen en vond deze site.

lydia162
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: Vr 02 Sep 2011 10:34

Re: Mijn man heeft alvleesklierkanker

Berichtdoor lydia162 » Ma 12 Sep 2011 15:39

Hallo Blondy,

Ik kan me goed voorstellen dat je er behoefte aan hebt te praten met lotgenoten. Daarom wil ik je wijzen op de patiëntenvereniging SPKS (Stichting voor Patiënten met Kanker aan het Spijsverteringskanaal), die is er ook mensen met alvleesklierkanker en natuurlijk voor de naasten. Zij bieden ook lotgenotencontact aan.
Zaterdag 23 september is er in Ermelo de landelijke contactdag, daar kun je dus ook lotgenoten ontmoeten. Er zal ook een workshop speciaal voor naasten van patiënten zijn.
http://www.spks.nfk.nl/actueel/agenda_spks

In elk geval wens ik jullie veel sterkte!

Lydia

gill03
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Di 13 Sep 2011 13:22

Re: Mijn man heeft alvleesklierkanker

Berichtdoor gill03 » Di 13 Sep 2011 13:43

Hoi Blondy,

Wat vreselijk.....zo oneerlijk. Bij mijn vader ( nu 67) is 2.5 jaar gelden Alvleesklierkanker geconstateerd. Na een succesvolle whipple operatie zijn we nu weer helemaal terug bij af. We hebben afgelopen maandag te horen gekregen dat de tumor op dezelfde plek terug is. Ze kunnen niets anders doen dan een periode van 5 weken iedere maandag chemo en di t/m vrijdag bestraling. Ik heb ook zoveel vragen en ben zo bang voor de periode die gaat komen.
Hoe is het nu met je man? Volgt hij nog enig chemo of bestraling?

Ik wens je alle sterkte en kracht toe.

Son


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten