Ernstig zieke moeder

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Sabienchen
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 20 Dec 2009 15:18

Ernstig zieke moeder

Berichtdoor Sabienchen » Di 21 Mei 2013 22:30

Hallo allemaal,

ik ben hier al erg lang niet meer geweest.
3,5 jaar geleden kreeg mijn moeder te horen dat zij uitgezaaide borstkanker had (zij had 11 jaar geleden borstkanker gehad en leek kankervrij te zijn), en ze gaven haar toen nog hooguit een jaar.
We zijn dus nu 3,5 jaar verder maar ze is wel erg achteruit gegaan, ze geven haar nu nog enkele maanden.

Ze is ongeveer 2 weken geleden in het ziekenhuis terecht gekomen omdat ze heel veel pijn had en vreselijk misselijk was, ze heeft daar een week gelegen en is nu weer thuis, maar heeft nu een bed beneden in de kamer en kan nauwelijks nog lopen, en krijgt iedere dag thuiszorg om te helpen met wassen en aankleden.
Mijn vader is vorig jaar met pensioen gegaan en is de hele dag thuis om haar te helpen, maar hij klaagt wel de hele dag, echt vreselijk. :-( Hij is een narcist, daar zal ik maar niet verder op in gaan.

Wat zou ik nog voor/met m'n moeder kunnen doen?
Ik wilde afgelopen weekend met haar wandelen met de rolstoel maar ze was te moe en wilde slapen, erg jammer natuurlijk, ik hoop dat ze zich gauw beter voelt.
Morgen is ze jarig en wordt ze 64 jaar, we geven haar o.a. een massage-bon cadeau. Iemand die ook gediplomeerd is om te masseren bij kanker, dit lijkt me echt iets voor haar!

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten