bang weer kanker? wie herkent dit...

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
bengeltje
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 27 Nov 2013 10:14

bang weer kanker? wie herkent dit...

Berichtdoor bengeltje » Wo 27 Nov 2013 10:45

ik ben januari 2011 voor het zoveelste uitstrijkje naar de huisarts gegaan had al 3 keer een 3a/ b uiteindelijk na het uitstrijkje eind januari 2011
doorgestuurd naar de gynecoloog die direct een colpscopie heeft uitgevoerd en vertelde het geen wit verkleurde niet goed was ....
3 kwart was wit op het scherm ..dus ik vroeg haar gelijk wordt dit een totaal verwijdering ? nee werd gewoon een kaasplak nee toch ook direct verwijderen van een driehoek.... 5 maart 2011 als ontspanning naar een concert geweest en maandags 7 maart geopeerd ..na veel misverstanden ..hadden bijna alles verwijderd tot ik infuus kreeg en ze zeide nee verkeerde patient...uiteindelijk nadat ik bijkwam hadden ze driehoek verwijderd en nog extra plekken .
maar zou nu goed zijn . na een paar uur naar huis gegaan lopen ging helaas niet maar kon zei de gynecoloog nacontrole gaf ik aan dat ik al 6 weken op een ziekenhuis bed in de woonkamer lag en nog steeds de rolstoel nodig had wat ik vreemd vondt nee niets aan de hand dat hoorde er eenmaal bij .
diverse keren nadien na de gynecoloog als tussendoor na de huisarts voor nieuwe uitstrijkjes ik moest me niet zo druk maken een 2 was niet om me zorgen om te maken
ik ben nu 2 en half verder heb al ruim 2 jaar spontaan last van uitvallen dat ik buiten loop en flauw val eerst paar minuten daarna in mn woonkamer overal overheen viel ik gebruikte lyrica dat was de schuldige dus werdt er mee gestopt. na een opname in ziekenhuis met een geel valgevaarlijk bandje om. ben ontzettend moe heb vaak trek maar bord leeg eten gaat niet meer op mn maag gaat draaien als ik eerste hap neem voel ik mn kaken verkrampen dat is alleen met eerste hap.
verders blijf ik tinteling in mn hoofd en andere lichaams delen hebben val neer helaas steeds met gevolgen hersenschuddingen van 6 tot 8 weken. laatste keer 3 weken geleden gevallen met buik op metalen paal en met hoofd denk op stoeprand oog uitgescheurd traanbuis doormidden met ambulance afgevoerd na 24 uur doorbloeden accuut zaterdags geopereerd maar dit gaat alsmaar door vergeet dingen kan amper wat onthouden opgeblazen buik
bloedingen na vrijen tussentijds bloedverlies misselijk weinig eetlust uitvallers val gemiddeld 15minuten uit en vocht uit tepels.
wie o wie herkent dit ?
dank je wel alvast gr. bengeltje.

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten