lotgenoten bestraling gezicht

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
808080
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 18 Okt 2014 11:26

lotgenoten bestraling gezicht

Berichtdoor 808080 » Za 18 Okt 2014 12:30

Ik zou heel graag in contact willen komen met personen die een goedaardige/kwaadaardige tumor hebben gehad in de speekselklieren.

5 jaar geleden ben ik voor de eerste keer geopereerd aan een tumor in mijn speekselklieren (goedaardig)
Mijn speekselklier is eruit gehaald en de operatie is goed gelukt, had wel een kleine inham in mijn gezicht.

Helaas het zou niet terugkomen, maar ik voelde 2 jaar later weer een bult.
Mri en onderzoeken, maar de arts bleef een beetje volhouden dat het littekenweefsel was.
Maar ik wist het al lang, dit is weer een nieuwe.

En inderdaad na nog een aantal mri's later bleek ik gelijk te hebben.
Bij de echo een jaar later kreeg ik onverwacht te horen dat ik er geen 1 meer had maar 3.
Zware tegenvaller.

Helaas nu al 4. Ze groeien als een gek en vermenigvuldigen zich constant.
Ik heb er ook heel veel pijn aan en het voelt elke dag of ik een klap in mijn gezicht heb gehad, of ik voel als ik slaap steken.
Volgens de arts is de kans dat het niet goedaardig is heel klein, al heb ik daar zelf mijn twijfels over.

Ik wordt a.s dinsdag geopereerd, aangezien ze voor de 2e keer in dit gebied gaan snijden,
heb ik veel kans op verlamming in mijn gezicht.
Bovendien zit mijn aangezichtszenuw daar en misschien zijn ze daar tegenaan gegroeid.

Daarna zal ik worden bestraald, maar ik zou graag informatie willen van personen die bestraling in gezicht hebben gehad.
Er schijnen veel risico's aan te zitten en ben zeer benieuwd hoe anderen dat ervaren hebben.

Hoop op wat antwoorden.

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten