osteosarcoom

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

osteosarcoom

Berichtdoor kuiserke » Zo 05 Okt 2003 17:30

hallo
mijn zoon heeft een kwaadaardig gezwel en is al uitgezaaid zijn er hier nog mensen met het zelfde probleem
vele groetjes kuiserke
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON

Spikkel
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Zo 05 Okt 2003 02:59
Locatie: Dordrecht

Sterkte

Berichtdoor Spikkel » Ma 06 Okt 2003 05:44

Hoi Kuiserke, je was erg summier in je informatie, dus ik weet niet of het betekent dat men niets meer voor jouw zoon kan doen. Ik hoop uiteraard voor je van wel.
Bij mijn vader is onlangs longkanker geconstateerd, met doorgroei naar de rib en de ruggenwervel. (Die doorgroei is naar ik begrijp geen uitzaaiing, omdat het een uitloop is van dezelfde tumor ipv een nieuw exemplaar)
We weten dit nog niet zo lang, en ik vind het heel moeilijk om hier mee om te gaan. Hoe houdt jouw zoon zich er zelf onder? Ik weet ook niet hoe oud hij is....
Kortom, ik wens je in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. Als je behoefte hebt aan conatct met iem die weet hoe je je voelt, mag je me altijd mailen! stippeltje5@hotmail.com

kuiserke
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: Ma 29 Sep 2003 09:30
Locatie: Oostakker Gent
Contact:

Berichtdoor kuiserke » Wo 08 Okt 2003 07:08

hallo sikkel
bij mijn zoon is het begonnen in zijn onderbeen en is doorgezaaid naar zijn bovenbeen en longen nu zijn ze volop bezig met chemo het is nog 2 maand bang afwachten of de chemo werkt daarna gaan ze over tot een operatie en word de knie weggenomen 14 dagen later worden dan zijn longen geopereerd
vele groetjes kuiserke
NA IEDERE DONDERWOLK SCHIJNT DE ZON


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten