Schoolproject Kanker

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Papielyja
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 16 Jan 2015 18:05

Schoolproject Kanker

Berichtdoor Papielyja » Vr 16 Jan 2015 18:13

Hallo allemaal,

Mijn naam is Manon van der Werf, ik ben 18 jaar jong en ik woon op mezelf in Leeuwarden. Ik volg momenteel de opleiding DTP niveau 3 aan de Friese Poort te Drachten.
Dat is een creatieve opleiding waarin je van allerlei producten ontwerpt met een creatieve geest.

Nu zijn we bezig in het laatste blok voor de examens. De opdracht is om een magazine te realiseren met als onderwerp naar eigen keuze.
Ik heb er lang over na moeten denken wat voor onderwerp ik wil, en hoe ik het wil gaan presenteren. Ik wil een onderwerp die mensen raakt, iets wat mensen niet snel vergeten.
Nu heb ik zelf toen ik 7 jaar was mijn vader verloren aan kanker. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren, en heb er nog elke dag even veel verdriet van.
Ook mijn beste vriendin Zoë is in mei 3 jaar overleden aan die vreselijke ziekte.
Door dat verdriet, en door dat onderwerp wat altijd recent staat, heb ik gekozen om mijn magazine erover te schrijven.

Nu wil ik met mijn magazine graag duidelijk laten maken wat het inhoud om kanker te hebben, niet alleen de negatieve kanten, maar ook het proces, en dat sommige kankersoorten te genezen is.

Ik wil graag een film reportage maken en zoek daarvoor vrijwillig mensen die hun verhaal voor de camera willen doen. Nu snap ik dat het erg intimiderend is en dat jullie mij totaal niet kennen, dus alleen een opname van geluid is ook goed.
Zelf ga ik ook in de film mijn verhaal vertellen hoe het is om een nabestaande te verliezen, hoe moeilijk het ook is, het voelt goed om het te doen.
Uiteraard krijgt u zelf ook de film mee als het af is.

Ik hoop graag dat jullie je bij mij aanmelden, dat kan op het volgende email: manona_haringa@hotmail.com


Met vriendelijke Groet,


Manon van der Werf

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten