pap2 en hrhpv

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
EmmaBirdie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 07 Feb 2017 09:31

pap2 en hrhpv

Berichtdoor EmmaBirdie » Di 07 Feb 2017 11:07

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ik weet totaal nog niet wat de uitslag zal zijn na mijn colposcopie 20 febr. a.s.
maar ik ben er bloednerveus voor.
Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Emma, 51 jaar en moeder van 3 kids en al 31 jaar een relatie/getrouwd.
Ik heb al jaren het mirena spiraal omdat ik 3 vleesbomen had, de gynaecoloog zei, we plaatsen een mirena want
daarvan kunnen de vleesbomen verschrompelen tegen de tijd dat je in de overgang zit. In 2014 laatste vaginale echo gehad en idd ze zijn verschrompeld. Sinds een half jaar heb ik regelmatig bloedverlies en ook tussendoor, maand geleden daarmee naar de ha gegaan en die heeft een uitstrijkje laten maken en heb ik wederom een vaginale echo gehad. Uitstrijkje pap2 en hr hpv, en op de echo was te zien dat ik te dik baarmoederslijmvlies had.
Ooit ben ik daar weleens voor gecurreteerd. Ik moet 16 febr naar de gyneacoloog voor dat te dikke baarmoederslijmvlies en de 20e heb ik de colposcopie.
Doordat ik het mirenaspiraal al jaren heb, heb ik ook geen idee of ik al in de overgang zit, gehad hebt.
Heb 1 keer 3 weken opvliegers gehad en daarna nooit meer.

Uiteraard heb ik allang gegoogeld maar eerlijk gezegd lees je daar zoveel dat ik er alleen maar onrustig van word.

Is er iemand hier die hier bekend mee is.
Ik weet dat de colposcopie antwoord gaat geven maar dat duurt nog 'zolang''

Groetjes Emma

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten