Hoi,
Kan iemand mij iets vertellen over borstkanker met uitzaaiingen in bot, lever en nekwervel? M.n. iets over prognose, ervaring etc...
Alvast bedankt
amber
uitzaaiing in nekwervel
hallo Fleurtjeamber, kijk eens op www.borstkanker.net dit is een heel informatieve site, waar je ook vragen kunt stellen.
Heb uitzaaiingen borstvlies (ongeneeslijk)ze proberen het stabiel te houden door eerst Tamoxifen, daar werd ik ressistent voor gevolg uitzaaiingen in mijn hals, borstbeen ,sleutel been, tiende rib, kreeg toen Arimidex 4 jaar gebruikt, weer ressistent ,gevolg weer uitzaaiingen op de botten, schedeldak,schouders, wervelkolom op 3 plaatsen, en in het hersenvlies,
gelijk CMF kuur gehad, en nu heb ik weer Tamoxifen. in de hoop dat het het weer oppak, gebeurt dat niet dan wordt het waarschijnlijk weer chemo.
Ik krijg ook om de 4 weken een APD infuus dat is voor de botten.
Groetjes Bonny
gelijk CMF kuur gehad, en nu heb ik weer Tamoxifen. in de hoop dat het het weer oppak, gebeurt dat niet dan wordt het waarschijnlijk weer chemo.
Groetjes Bonny
[quote="Bonny"]Heb uitzaaiingen borstvlies (ongeneeslijk)ze proberen het stabiel te houden door eerst Tamoxifen, daar werd ik ressistent voor gevolg uitzaaiingen in mijn hals, borstbeen ,sleutel been, tiende rib, kreeg toen Arimidex 4 jaar gebruikt, weer ressistent ,gevolg weer uitzaaiingen op de botten, schedeldak,schouders, wervelkolom op 3 plaatsen, en in het hersenvlies,
Groetjes Bonny[/quote]
Hoi Bonny,
Hoe voel je je daar bij?
Hebben de artsen iets gezegd over prognoses?
fleur
Groetjes Bonny[/quote]
Hoi Bonny,
Hoe voel je je daar bij?
Hebben de artsen iets gezegd over prognoses?
fleur
Bonny schreef:Heb uitzaaiingen borstvlies (ongeneeslijk)ze proberen het stabiel te houden door eerst Tamoxifen, daar werd ik ressistent voor gevolg uitzaaiingen in mijn hals, borstbeen ,sleutel been, tiende rib, kreeg toen Arimidex 4 jaar gebruikt, weer ressistent ,gevolg weer uitzaaiingen op de botten, schedeldak,schouders, wervelkolom op 3 plaatsen, en in het hersenvlies,
Groetjes Bonny
Hoi Bonny,
Hoe voel je je daar bij?
Hebben de artsen iets gezegd over de prognose?
amber
Terug naar “Vraag en antwoord”