Zwelling lies

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
studentje

Zwelling lies

Berichtdoor studentje » Wo 10 Mar 2004 11:58

Sinds ongeveer een jaar (ja echt zo lang) heb ik een knobbeltje in mijn lies zitten. Na 3 maanden ben ik ermee naar de huisarts gegaan. Volgens hem was het een lymfeklier die opgezet was door een wondje aan mijn been (dat zat er pas een week, maar goed, hij vond dat dat de oorzaak was). Ik heb nu al in tijden geen wondjes meer gehad aan mijn been, heel goed erop gelet. Nu zit dat knobbeltje er nog steeds, en begin ik er echt van overtuigd te raken dat mijn huisarts ongelijk had. Een klier in mijn hals is ook al een tijd opgezwollen, maar volgens hem is dat omdat ik allergisch ben voor huisstofmijt. Dat kan ik me nog wel voorstellen, maar de combinatie van die 2 begin ik een beetje eng te vinden! :cry:

Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb het gevoel dat mijn huisarts me niet serieus neemt. Toch maar weer naar de huisarts? Heeft iemand suggestisch waardoor die klier zolang opgezet kan zijn?

Vele dank! Een bang studentje

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 10 Mar 2004 22:47

Ik kan je alleen maar aanraden als jijzelf je huisarts niet vertrouwt: vraag om een second opinion of ga nog een keer langs....het gaat om jou en jij moet gerust gesteld zijn!!

Sterkte!!

monika8
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Do 09 Okt 2003 23:01

zwelling lies

Berichtdoor monika8 » Za 13 Mar 2004 18:07

Als je het echt zeker wil weten raad ik je aan om weer naar de huisarts te gaan en je te laten doorverwijzen naar het ziekenhuis waar ze dan een punctie kunnen doen. Dit is volgens mij de enige manier om het echt zeker te weten.

Veel sterkte en succes!

marijke klapwijk de blok

zwelling lies

Berichtdoor marijke klapwijk de blok » Ma 15 Mar 2004 13:00

Ik vind een jaar wel erg lang om hier mee te lopen,en je huisarts kan toch niet van binnen kijken.Ik zou geen risico lopen en inderdaad een second opinion vragen.Voor het zelfde geval is er iets en kan er evt.met een behandeling gestart worden,mijn echtgenoot had ook opgezette klieren in zijn lies en totaal geen klachten wel bleek achteraf dat hij veel zweette in de nacht en bij hem kwam non-hodgkin te voorschijn.Hij is behandeld en het gaat erg goed met hem,dus bij twijfel trek a.u.b.aan de BEL.



Marijke Klapwijk ajklapwijk@cs.com

jan222

ook knobbeltje

Berichtdoor jan222 » Ma 15 Mar 2004 15:16

heb ook sinds 3 maanden een knobbeltje in de lies, moet nu ook vaker plassen en blijf na het plassen nadruppelen. Dokter heeft me doorverwezen naar Uroloog. Daar kan ik pas over 2 maanden terecht. Dan kan ik onderwijl al wel dood wezen....

Ik zou ook maar een doorverwijzing naar het ziekenhuis vragen als ik jou was!

Jan

studentje

eindelijk

Berichtdoor studentje » Wo 17 Mar 2004 08:11

Donderdag een afspraak met de huisarts. Spannend ;)


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten