Berichtdoor fambeekum2000@hotmail.com » Ma 10 Mei 2004 18:57
Het buisje wat geplaatst is bij de vriendin van jouw moeder is hoofdzakelijk ter voorkoming van de jeuk, dat is ons verteld toen mijn moeder aan hetzelfde leed. Eerst zeiden ze dat het de eetlust op zou wekken en de gele zou doen verdwijnen, dat van die gele kleur klopte maar de eetlust niet. Mijn moeder heeft gelukkig geen jeuk gehad, maar mijn zoon kreeg een jaar geleden de ziekte van Pfeiffer in erge heftige mate. Hij zat onder de jeuk tot onder zijn voetzolen aan toe, daar heeft hij toen medicijnen voor gekregen en die hielpen erg goed. Veel van de medicijnen die mijn zoon kreeg werden ook gebruikt bij mijn moeder toen ze Alvleesklierkanker had. Mijn zoon zijn lever is aangetast door de Antidepressiva die hij kreeg tijdens een depressie op jonge leeftijd. De jeuk is verschrikkelijk, maar het komt natuurlijk allemaal van de lever. Wat een afschuwelijke ziekte is het toch die kanker. Mijn moeder heeft er nog 4,5 weken geleefd van het moment van ontdekking en het overlijden. Ik kom het op deze site erg vaak tegen, dat mensen dan gemiddelt nog zo'n 4 weken leven. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en zeker de vriendin van jouw moeder.