mijn vriend heeft longkanker

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
djinnie
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 12 Mei 2008 00:22

mijn vriend heeft longkanker

Berichtdoor djinnie » Ma 12 Mei 2008 00:32

hoi mijn vriend 33jaar oud heeft heel kort geleden te horen gekregen dat hij longkanker heeft. kleincellig. uitzaaingen naar de botten en lymfierklieren. 8 jaar geleden had hij zaadbalkanker gehad en daar was hij van genezen. de dokter hebben hem 1 jaar tot twee jaar gegeven. hij krijgt nou wel chemo maar dat is levensverlengend. ik ben op dit moment erg verdrietig en eenzaam en bang,en boos tegenlijk. je vraagt je telkens af waarom? we wonen al 7 jaar samen. onbegrijpelijk dat ik straks mijn beste maatje moet missen aan die rotziekte. groetjes djinnie

Marija
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 02 Mei 2008 10:28

Berichtdoor Marija » Ma 12 Mei 2008 11:27

Heel veel sterkte Dnjinnie, al die gevoelens zijn helemaal te begrijpen en herkenbaar. En het waarom? We zullen veel dingen in het leven nooit begrijpen...
Alle goeds voor jou, zorg goed voor jezelf en geniet van alle kleine mooie momenten samen.
Marija

djinnie
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 12 Mei 2008 00:22

Berichtdoor djinnie » Ma 12 Mei 2008 19:19

bedankt voor je berichtje. we proberen ook nog van momenten te genieten maar het blijft zwaar omdat je weet dat je hem moet missen op en dag aan die rotziekte. en soms zie je het gewoon niet zitten meer. groetjes djinnie

An.x
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 19 Okt 2008 17:31

Berichtdoor An.x » Zo 19 Okt 2008 17:46

Heel veel sterkte!
Net zoals eerder gezegt is probeer van de kleine momenten te genieten.

Liefs


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten