Binnen 3 jaar verlies ik mijn broertje en vader aan kanker

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
W

Binnen 3 jaar verlies ik mijn broertje en vader aan kanker

Berichtdoor W » Di 29 Mar 2005 17:28

Twee jaar geleden is mijn broertje overleden aan kanker na 2 jaren vechten. Nu heeft mijn vader kanker en is ongeneeselijk ziek. Ik word gek. Ik vind het zo moelijk voor mijn vader en moeder. Wat moet ik doen? Help!

yvonne31

Berichtdoor yvonne31 » Di 29 Mar 2005 18:14

Lieve W.

Wat erg voor jou dat je je broertje al bent verloren aan deze rotziekte en dat jouw vader helaas ook deze ziekte heeft.
Tja wat kunt je doen? Ik denk dat je het beste kunt blijven praten met jouw ouders maar ook met andere die maar willen luisteren. Vooral openhartig zijn en je hart kunnen luchten is goed. Opkroppen en je groot houden voor de ander is funest. Niet doen dus !
Hoe ben je er toendertijd met je broertje mee om gegaan. 2 jaar is een lange tijd om iemand te zijn wegkwijnen. Dat moet echt verschrikkelijk zijn geweest. Er zullen dus ook wel een hoop nare herinneringen bovenkomen. Maar bij jouw ouders ook natuurlijk. Dus ik hoop dat je goed met hun kunt praten. Mijn moeder heeft alvleesklierkanker en is ook opgegeven, maar ik kan heel goed met haar en mijn vader praten. zelfs over de nare gevolgen van deze ziekte. Daardoor verdraag ik het net iets beter, tenminste dat gevoel heb ik.

Heel veel sterkte, en weet dat je niet alleen bent.

Liefs Yvonne


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten