Ik ben een nieuw lid, dus even voorstellen

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
Antony
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 06 Aug 2002 12:40

Ik ben een nieuw lid, dus even voorstellen

Berichtdoor Antony » Di 06 Aug 2002 12:59

Hallo allemaal,
Mijn naam is dus Antony en ik woon in het zuiden van het land. In Geldrop dus, een dorp tegen Eindhoven.

Op 7 mei 2001, is mijn wereld stil komen te staan.......op die datum is mijn vrouw overleden aan de gevolgen van een zeer agressieve vorm van kanker. Nu ruim een jaar later ben ik weer bezig om de draad van het leven op te pakken. Ik durf weer te lachen en ik zie de zon weer af en toe schijnen.

Dit was het zo'n beetje, en misschien hoor ik iets van een lotgenoot.
Groetjes Antony.

ycjvb39@hotmail.com

even voorstellen

Berichtdoor ycjvb39@hotmail.com » Vr 23 Jan 2004 16:29

hallo allemaal

ik ben djangkriek(yvonne)wilde me even voorstellen
vrouw Moeder en oma
mijn man is net geopereerd aan liesbreuk en daar ondekte mn daar een timor ingekapsteld die is verwijderd en limf klieren en stukje darm?er is en echo gemaakt en een ct scan we wachten nu op de uitslag of er nog uitzaaingen zijn en of er verder behandeld gaat worden of nietheb me ingeschreven en mijn wachtwoord pakt niet kreeg advies om me nog maals in te schrijven en weer pakt het wacht woord niet dus kan ik niet verder met mijn wel/niet lid zijn. kan wel op het forum en de chatt maar niet aan melden voor mail groep wie helpt mij verder AUB :oops:


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten