begrip

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
gerdje
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: Vr 28 Apr 2006 20:44

begrip

Berichtdoor gerdje » Wo 03 Mei 2006 22:50

hallo,
ik al een paar berichtjes geplaatst in verschillende onderwerpen
het gaat over mijn zoon van 28 jaar
hij heeft kanker en vandaag heb ik de uiteidelijke de diganose
het is een zeldzaam soort kanker waarvan ze de kern niet van kunnen vinden hij gaat een zware chemo krijgen in leuven waar hij steeds één week moet blijven voor chemo en dan 3 weken thuis de artsen hopen dat bij de chemo de moedercellen zich vrij geven dan heeft hij 15 % op genezing zoniet kunnen ze al de kankercellen niet doden en blijft de kanker aanwezig. 13 mei start de chemo
Ik weet nog niet hoe ik dit allemaal moet gaan verwerken want mijn man is niet goed in steunen hij kan er niet mee om dus op dat punt sta ik er alleen voor dus je zal me nog veel horen op dit forum hier kan ik teminste
praten gerdje :cry:
posetief denken en geloven in de kracht ...en de kracht zal je helpen... je volledig consentreren op je lichaam en geest
sterkte

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 04 Mei 2006 21:21

hoi Gerdje,

wat een verschrikkelijk moeilijke situatie. Nu hebben jullie een diagnose, maar eigenlijk nog 1 waar je nog vrij alleen in staat. Hopelijk gaat de chemo goed z'n werk doen, zonder dat je zoon er ontzettend ziek van wordt. Heel veel sterkte!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten