relatie vinden en kanker

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

relatie vinden en kanker

Berichtdoor foxje » Di 15 Apr 2008 12:10

Hoi, mijn naam is Cynthia, ik ben 43 jaar en heb vulvakanker gehad. Ik sta hier nog steeds voor onder controle.
Door deze ddiagnose heb ik een grote, verminkende operatie ondergaan>>schaamlippen en clitoris zijn weggehaald, lymfeklieren links zijn verwijderd en in mijn rechterlies zat al metastase welke verwijderd zijn en ik heb daar ook nog 35x bestraling op gehad. Door de bestralingen is alles van binnen verlittekend, ook de ingang van/ en de schede zelf. Hierdoor is het voor mij onmogelijk om nog sex te hebben.

Verder heb ik dus aan de bestraling een lumbosacrale plexopathie overgehouden, waardoor ik een behoorlijke klapvoet ontwikkeld had. Hieraan ben ik nu in januari geopereerd, en loop ik weer wat normaler inmiddels. Helemaal 100% wordt het lopen echter niet meer.

Mijn vriend is overleden aan hodgkin, en ik ben nu dus alleen.
Eigenlijk heb ik wel weer behoeft aan een goede vriendschap of LAT relatie en heb me daarvoor ingeschreven bij dating site, ik krijg reacties genoeg maar...........zodra ik uiteindelijk vertel dat ik niet meer met iemand naar bed kan, kan ik gelijk ophoepelen.
Zijn hier meer mensen die daar ervaring mee hebben? IK zie er goed uit en ben pas 43 jaar. Vind mezelf te jong om als eeuwige vrijgezel door het leven te gaan.

Groetjes Foxje.
Leuke, jonge vrouw met mankement.

Anya
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Di 30 Sep 2008 10:27

relatie vinden

Berichtdoor Anya » Di 07 Okt 2008 11:39

Hoi Cynthia,

Helaas kan ik je niet helpen, ik las je verhaal en wil je gewoon even heel veel sterkte toewensen.
Je bericht is van april jl. wellicht heb je inmiddels iemand gevonden of niet? Laat nog even horen hoe het met je gaat.

Groetjes,
Anya

foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

ik hoef geen relatie meer, wel een goede vriendschap

Berichtdoor foxje » Ma 27 Jul 2009 23:58

Ik ben op zoek naar goede vrienden en vriendinnen in mijn omgeving, mensen die begrijpen wat kanker met je doet,
Vergeet mijn begintekst, inmiddels ben ik anders gaan denken.

Groetjes Foxje
Leuke, jonge vrouw met mankement.


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten