Even voorstellen + vraag om advies!

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
Eef
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 31 Jan 2003 11:31
Locatie: Den Haag

Even voorstellen + vraag om advies!

Berichtdoor Eef » Vr 31 Jan 2003 11:57

Hallo, ik ben Eef. Ik hoop op dit forum mensen te treffen die hetzelfde hebben meegemaakt en me kunnen helpen of adviseren: Bij moeder is onlangs darmkanker geconstateerd. Dat zat er al ruim 10 jaar! 9 jaar geleden heeft ze al onderzoeken gehad, maar toen is niets gevonden en de klachten verdwenen. Mijn vertrouwen in de geneeskunde is toch al matig, dus je kunt je voorstellen dat ik erg bang ben. In ieder geval bleek onlangs uit de echo van de lever en onderzoek van longen dat er geen uitzaaiingen zijn (maar 100% zekerheid krijg je nooit). Op 4 februari wordt m'n moeder geopereerd. Ik ben zo bang dat ze de operatie niet overleeft, je hoort dat zo vaak ! Ik probeer positief te blijven, ook voor haar, want wat heeft ze aan een bange dochter? Ik probeer nu vooruit te kijken en haar in de herstelperiode te steunen. Wat daarna komt is nog onzeker! Is het misschien wel uitgezaaid? en wat dan? Is ze sterk genoeg voor de behandeling? Wat kan ik doen om haar te steunen en haar ziekenhuisverblijf aangenamer te maken? Wie heeft er tips?

Pauline
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 06 Jan 2003 19:53
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Pauline » Vr 31 Jan 2003 15:34

Hoi Eef,

Misschien een beetje aan de late kant maar hebben jullie wel eens gedacht aan een second opion?
Dat is altijd bespreekbaar met de arts van je moeder.

Succes met alles
Pauline


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten