Waar zijn de forums voor familieleden van mensen met kanker?

Dit forum is speciaal voor naasten die willen praten over 'de verandering' van de relatie na de diagnose kanker!
Hoe ga jij ermee om? Hoe een ander?
Natasja4
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 02 Jul 2004 20:07
Locatie: Purmerend
Contact:

Waar zijn de forums voor familieleden van mensen met kanker?

Berichtdoor Natasja4 » Vr 02 Jul 2004 20:11

Ik zoek al een hele tijd naar forums voor mensen waarvan de partner kanker hebben en zullen overlijden.
Ik zoek voor mijn moeder lotgenoten. Vrouwen die ook een partner hebben die binnen korte tijd overlijden, of vrouwen die het al meegemaakt hebben.
Ik loop steeds tegen een muur aan. Of het zijn lege forums of forums die over patienten gaan.
Kan iemand mij vertellen waar er (bijvoorbeeld) vrouwen zijn waarvan de man ernstig ziek is?

Groetjes, Natasja

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Vr 02 Jul 2004 20:24

hoi Natasja,

nou je hebt er 1 gevonden... misschien hebben jullie ook nog iets aan de mailgroepen? Er is namelijk een mailgroep voor zowel naasten, als eentje voor partners van kankerpatienten. Misschien is dat iets voor jullie? En anders hoop ik van harte dat er hierop nog mensen reageren, zodat jullie in elk geval lotgenoten kunnen vinden; want ik weet hoeveel je daar aan kan hebben!

sterkte in elk geval ,

jodyi

perlege
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 19 Mar 2004 23:29

Re: Waar zijn de forums voor familieleden van mensen met kan

Berichtdoor perlege » Za 03 Jul 2004 21:39

Natasja4 schreef:Ik zoek al een hele tijd naar forums voor mensen waarvan de partner kanker hebben en zullen overlijden.
Ik zoek voor mijn moeder lotgenoten. Vrouwen die ook een partner hebben die binnen korte tijd overlijden, of vrouwen die het al meegemaakt hebben.
Ik loop steeds tegen een muur aan. Of het zijn lege forums of forums die over patienten gaan.
Kan iemand mij vertellen waar er (bijvoorbeeld) vrouwen zijn waarvan de man ernstig ziek is?

Groetjes, Natasja


.
Laatst gewijzigd door perlege op Do 20 Apr 2006 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Shadeng

berichtje

Berichtdoor Shadeng » Zo 25 Jul 2004 18:07

jodyi kan jij me vertellen waar ik deze groep kan vinden...... Ik ben namelijk een man (32) waar van zijn vrouw kanker heeft...

Natasja voor jou heel veel sterkte natuurlijk....

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 25 Jul 2004 20:10

hoi Shadeng,

de mailgroepen vind je op de voorpagina; www.diagnose-kanker.nl onderin beeld staat: mailgroepen , daar moet je op klikken, dan zie je alle mailgroepen bij elkaar. Als het je wat lijkt, dan kun je jezelf inschrijven bij sdk mailgroepen. En daarna, als je aangemeld bent, en ingelogd, dan zie je weer alle groepen staan, waaronder ook Partners; en dan kun je op inschrijven klikken. Hopelijk lukt dit. Zo niet, laat het me dan even weten; dan proberen we het op nieuw :)

groetjes Jodyi


Terug naar “Naasten en relaties ...”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten