Geen sex meer kunnen hebben

Vaak erg onbesproken. Wat doet het met jou?
Hoe gaan anderen ermee om?

foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor foxje » Di 15 Apr 2008 12:21

Hoi, mijn naam is Foxje, 43 jaar en ik heb vulvakanker gehad. Hierdoor kan ik totaal geen sex meer hebben. Ik ben weer single en loop hier enorm tegen aan bij het vinden van een nieuwe relatie. Het lijkt wel of het alle mannen alleen om sex te doen is. Heeft iemand suggesties/tips om toch een leuke man te kunnen vinden?
Ik kan toch moeilijk opschrijven: leuke, vlotte meid van 43 zoekt dito, impotente man???
Foxje

Mijn verhaal is te lezen op www.vulvakanker.nl
Leuke, jonge vrouw met mankement.

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 15 Apr 2008 18:11

hoi Foxje,

het lijkt me dat dit inderdaad een behoorlijk probleem is, want vroeg of laat komt het inderdaad vaak daar op neer.

Ik snap dan ook dat dit heel serieus is, maar toch moet ik een beetje lachen om jouw stukje:

Ik kan toch moeilijk opschrijven: leuke, vlotte meid van 43 zoekt dito, impotente man???

Want: Ik heb hier namelijk een boek in de boekenkast staan, wat getiteld is: "Gezocht: Impotente man" . Waarin een vrouw dit inderdaad in een contact advertentie schrijft.
Het is fixie, en het idee van het verhaal ligt wat simpeler, de hoofdpersoon is mannen zat die alleen maar aan sex denken. Gek genoeg, komen er nog heel wat reacties op haar advertentie (ik weet wel, het blijft fictie maar toch) , maar mannen schrijven allemaal met diverse redenen die ook best wel in werkelijkheid voor kunnen komen... Maar in principe zijn er dus ook mannen die met hetzelfde probleem kampen in de zin van; dat het altijd van ze verwacht wordt, dat ze er zoveel mee bezig zijn.

Maar oke. Het boek is verder wel leuk maar op wat avontuurlijke wendingen na, vrij voorspelbaar.

Verder gaat mijn schoonmoeder sinds een tijdje af en toe mee met uitjes van een vereniging voor singles, die bij elkaar komen, puur omdat ze dus allemaal alleen zijn en om zo gezamelijk leuke dingen te doen. De nadruk ligt dus echt daarop, en niet op daten, ondanks dat ze er wel voor zorgen dat het aantal mannen en vrouwen gelijk is.
Maar verder is het meer gewoon gezamelijk leuk en als je iemand ontmoet, dan is dat mooi meegenomen. Ze ondernemen eigenlijk dingen die je zelf niet snel alleen zou doen. De sites is van mates en dates, geen idee of het wat voor je is, zo niet, gelijk weer vergeten, maar zowel, veel plezier.

http://www.matesanddates.nl/

nouja misschien niet het antwoord wat je verwachte, maar misschien heb je er wat aan...

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

starfleet
Lid
Berichten: 129
Lid geworden op: Wo 07 Jun 2006 12:31

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor starfleet » Za 19 Apr 2008 10:44

foxje schreef:Hoi, mijn naam is Foxje, 43 jaar en ik heb vulvakanker gehad. Hierdoor kan ik totaal geen sex meer hebben. Ik ben weer single en loop hier enorm tegen aan bij het vinden van een nieuwe relatie. Het lijkt wel of het alle mannen alleen om sex te doen is. Heeft iemand suggesties/tips om toch een leuke man te kunnen vinden?
Ik kan toch moeilijk opschrijven: leuke, vlotte meid van 43 zoekt dito, impotente man???
Foxje

Mijn verhaal is te lezen op www.vulvakanker.nl


Hoi Foxje,

Heel wat om zo'n verminkende operatie te hebben moeten ondergaan en ik lees dat je vriend ook nog overleden is aan kanker. Ik vind het dapper dat je door wil gaan en het lijkt mij alleen maar natuurlijk dat je dan ook wel weer graag een relatie zou willen hebben.

Zo heel vreemd zou ik het niet eens vinden zo'n advertentie. Er zijn ook mannen die door medische problemen, operaties, of om wat voor reden dan ook helemaal geen seks meer kunnen hebben en wel de warmte, gezelligheid en vriendschap van een relatie willen. Niet geschoten is altijd mis en ik denk dat het ook iets is wat op voorhand duidelijk moet zijn als je iemand zoekt. Ik vind het niet iets om pas na een paar dates te vertellen, daar is het te belangrijk voor.

Ik hoop dat het gaat lukken een leuke vriend te vinden en in de tussentijd is er gelukkig toch ook wel een fijn leven mogelijk. Steeds meer mensen gaan tegenwoordig alleen door het leven, maar zoeken wel contact om samen leuke dingen te doen.

Ik wil je veel succes wensen in je zoektocht en ga er altijd van uit dat op elk potje wel een dekseltje past ;-))

Anne

jaccl67
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 14 Okt 2008 13:49

Sex na kanker

Berichtdoor jaccl67 » Di 14 Okt 2008 14:03

verwijderd.....
Laatst gewijzigd door jaccl67 op Ma 13 Aug 2012 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.

foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

Wat nu..........

Berichtdoor foxje » Ma 27 Jul 2009 23:44

Deze site heeft nu ook een forum voor alleenstaande mensen zoals ik en misschien vele anderen die hier op de forums zijn.
Alleen er is 1 probleem: ik kan er niet op komen omdat er een wachtwoord gevraagd wordt wat ik niet heb. En dat terwijl ik juist zo graag nieuwe mensen wil leren kennen, mannen en vrouwen, met wie ik zonder bijbedoelingen vrienden kan worden.
Heeft iemand enig idee hoe ik toch op dit forum kan komen??


Groetjes Foxje
Laatst gewijzigd door foxje op Ma 27 Jul 2009 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke, jonge vrouw met mankement.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor liddy » Di 28 Jul 2009 12:52

Goed dat je dit meldt.
Ik heb het doorgegeven aan de systeembeheerder, want ik kan het niet oplossen.
Even geduld a.u.b. en ik zal het hier melden als het in orde is gemaakt.

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor stoffeltje » Di 28 Jul 2009 14:26

liddy,
dit lijkt mij ook een heel goed idee.
kan me voorstellen dat mensen zo gaan lopen zoeken waar ze terecht kunnen. :wink:

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor liddy » Di 28 Jul 2009 22:18

Het is opgelost.
Je kunt nu in het forum "Alleenstaanden en kanker" berichten plaatsen.

foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor foxje » Di 28 Jul 2009 23:19

Hoi Liddy,

Bedankt. Maar ik kan er nog niet op komen. Er staat dat ik niet de benodigde permissies heb om op dat forum te mogen komen. Hoe kom ik aan die permissies?
Als het nodig is kan ik je mijn privemail geven, misschien moet ik iets doen of betalen of zo?
Ik hoor het graag van je.
Ik heb echt behoefte om weer meer mensen te leren kennen, er is de laatste jaren weinig van mijn vriendenkring overgebleven.

Groetjes Foxje
Leuke, jonge vrouw met mankement.

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor stoffeltje » Di 28 Jul 2009 23:35

hallo foxje ,
zelf had ik ook even gekeken.
een goede vraag aan liddy,ze zal het denk ik wel op kunnen lossen.
het zal een goed topic worden,veel mensen zitten toch met die vragen.
sterkte stoffel :wink:

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor liddy » Wo 29 Jul 2009 12:24

Wat jammer dat het nog niet in orde was.
Ik had zelf gekeken of ik een bericht kon plaatsen.
Doordat ik als moderator uitgebreide permissies heb, lukt het me waarschijnlijk.
Ik ga kijken of ik het zelf kan oplossen of dat ik systeembeheer moet inschakelen.
Wordt vervolgd.

foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor foxje » Wo 29 Jul 2009 12:33

Hoi Liddy,
Lavast bedankt voor je moeite, ik hoop dat het lukt.
Groetjes Foxje
Leuke, jonge vrouw met mankement.

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor liddy » Wo 29 Jul 2009 12:42

Foxje, kun je het nog eens proberen.
Ik heb wat veranderd, maar ik kan niet zien of het voldoende is.
Laat je het even weten?
Bedankt :)

stoffeltje
Lid
Berichten: 1370
Lid geworden op: Za 17 Feb 2007 23:24
Locatie: bennebroek

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor stoffeltje » Wo 29 Jul 2009 13:13

ja liddy je kan er nu op ,bij tom.
ook goed opgesteld :wink:

foxje
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Di 15 Apr 2008 11:55
Locatie: den haag

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor foxje » Wo 29 Jul 2009 23:39

Hoi Liddy.

Het is gelukt en ik heb mijn oproepje geplaatst.

Thanx!
Foxje
Leuke, jonge vrouw met mankement.

schorpioen
Lid
Berichten: 202
Lid geworden op: Di 26 Jul 2011 09:14

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor schorpioen » Di 26 Jul 2011 13:39

hoi hoi,

ben zelf een vrouw van 50 winters jong.
en bij hebben ze in 2010 anale kanker ondekt.

gelukkig hebben ze het kunnen genezen na 33 bestralingen en chemo [kreeg daarvoor pomje zodat de chemo 24 uur per dag 7 weken lang door mijn lichaam ging via port-a-cath]

heb geen partner/vriend, maar vraag me toch menig maal af of ik nog wel sex kan hebben ?
nu is het wel zo dat ze zeggen - in je poepgaatje moet niets in alleen iets uit :oops:
maar heb op groter gebied bestraling gehad en is ook mijn vagina nauwer geworden ben daavoor ook naar bekkenbodemtherapeute geweest en die is tevens seksuoloog
die heeft me hulzen meegegeven [van klein naar groot]en daar moet ik mee oefenen.
met veel gel krijg ik ze wel naar binnen maar met een echte penis is het toch nog altijd anders lijkt me zo :?:
ook mogen er geen wondjes komen [tja en dat met een vernauwde vagina] anders komt er weer littekenweefsel . zelfs intiem zijn met man zit er al niet in op dit moment.
en heb me daarnaast dan ook erg eenzaam gevoelt toen ik die kuren moest ondergaan. lag toch helemaal alleen in me bedje verdrietig te wezen.
geen arm om je heen die je even troosten kan.

maar ik ben er gelukkig nog :lol:

dus wie weet is het maar goed dat ik geen partner heb, want als ik die verhaaltjes zo eens lees.
zijn er toch stiekem veel relaties die daar onder druk komen te staan. en heb je die ellende er ook nog bij/of het zo al niet moeilijk genoeg is.

PETJE AF VOOR MANNEN DIE HUN VROUW IN ALLES STEUNEN EN EEUWIG GEDULD HEBBEN.

GROETJES VAN EEN SCHORPIOENTJE

Complexx
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 28 Sep 2014 09:54

Re: Geen sex meer kunnen hebben

Berichtdoor Complexx » Zo 28 Sep 2014 10:02

verwijderd door moderator


Terug naar “Seksualiteit na de diagnose kanker”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten