Net gisteravond de diagnose gekregen voor mijn moeder...

Ineens heeft degene die je liefhebt niet meer lang te leven ...
Een moeilijke periode van afscheid nemen breekt aan ...
kagchel
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 10 Sep 2004 09:47
Locatie: Maassluis

Net gisteravond de diagnose gekregen voor mijn moeder...

Berichtdoor kagchel » Vr 10 Sep 2004 10:01

g** Ik heb net gisteravond de uitslagen van alle testen die mijn moeder (57) heeft gehad gekregen. Uitslag: Longkanker met uitzaaiingen naar de lever, bij nier, klieren, darmen en hersenen. Ik wist niet wat ik hoorde. Mijn hele leven stortte in. Het is niet te genezen maar ze kunnen wel wat doen om het leven te rekken. Ik en mijn moeder hebben een hele speciale band. Mijn vader overleed door een auto ongeluk toen ik 9 was en sinds die tijd is de relatie tussen mij en mijn moeder heel erg verandert. Het is een soort partner-relatie geworden. We konden elkaar alles vertellen. En nu gaat die scheet van mijn moeder dood. Het is gewoonweg niet te bevatten. Ik zit nu op mijn werk dit te schijven. Ik voel me helemaal verdwaasd. Net of ik vanaf de zijlijn dit allemaal zit te bekijken. Mijn moeder is ontzettend bang voor lijden en ik hoop ook echt dat het er voor haar niet in zit. Ik weet ook niet goed wat ik nu moet zeggen om haar te troosten. Volgens mij bestaat er ook geen troost. Gewoon een stevige knuffel tot aan haar dood...
SHITSHITSHITSHIT. Wat nu?.............

biancaatju

Berichtdoor biancaatju » Do 23 Sep 2004 23:15

Hoi,

Wij maken op dit moment iets soortgelijks mee met onze moeder, precies dezelfde ziekte , met precies dezelfde uitzaaiingen,

Het is net of iemand de grond onder je vandaan trekt, je wil alles voor je moeder doen, maar je staat gewoonweg machteloos, het enige wat je kan doen, is het dragen, en net nu je zoveel verdriet hebt en je dolgraag in je moeders schoot wil kruipen voor troost moet je sterk zijn, dat vind ik nog het moeilijkste.

Ik wens je echt heel heel veel sterkte, en mocht je met iemand willen praten , dan weet je me te vinden

liefs bianca


Terug naar “Omgaan met terminale patiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten