Nog enkele weken.....

Ineens heeft degene die je liefhebt niet meer lang te leven ...
Een moeilijke periode van afscheid nemen breekt aan ...
Gebruikersavatar
Anonimous
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 04 Jan 2007 20:18

Nog enkele weken.....

Berichtdoor Anonimous » Do 04 Jan 2007 20:33

-.-
Laatst gewijzigd door Anonimous op Zo 21 Jan 2007 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Martinezje
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: Di 09 Jan 2007 12:00
Locatie: Twente

Acute Myolyde Leukemie

Berichtdoor Martinezje » Di 09 Jan 2007 12:23

Hej Anominous,

Ik weet hoe je je voelt, zit in het zelfde schuitje. Mijn lieve broertje (15) heeft ook bijna geen kans meer om zijn acutme myolyde leukemie te overwinnen.
Wel wil je ik even vertellen dat er in Rotterdam een studie loopt, met het middel Dasanidib als ik het goed spel. En nog niet geregistreerd medicijnen (experimenteel dus), dat misschien toch nog de leukemie kan onderdrukken om voor de transplantatie te gaan.
Oorspronkelijk ontwikkeld voor de ALL versie van leukemie, maar word ook op AML getest. Misschien, ik weet niet. Je kunt altijd nog een telefoontje naar het Erasmus in Rotterdam plegen. Ben zo even de namen van de Dokter en de Professor kwijt.

Wij kregen de uitslag dat de chemo het niet had gedaan in Nov-DEc, vervolgens Mylotarg geprobeerd, en nieuwe Chemo (wel geregistreerd) maar kregen de vrijdag voor de kerst te horen dat ook dit niet had gedaan wat het moest doen. De transplantatie ging niet door, en m'n broerthe zit nu thuis :(.
If Life Was Nothing but Great & Awesome There Wouldn't be a Need for Heaven


Terug naar “Omgaan met terminale patiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten