Mijn lieve moeder

Ineens heeft degene die je liefhebt niet meer lang te leven ...
Een moeilijke periode van afscheid nemen breekt aan ...
klaaske02
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 13 Aug 2012 06:39

Mijn lieve moeder

Berichtdoor klaaske02 » Ma 13 Aug 2012 14:37

In mei 2012 gehoord dat mijn moeder na een heftige insult/epilepsie aanval tumor in dr hoofd heeft zitten wat helemaal is uitgezaaid naar de botten toe. Ongeveer 5 jaar geleden heeft ze borstkanker gehad. Mijn vader is bijna 18 jaar lang geleden overleden aan kanker. Mijn oma is ook overleden aan kanker. Verdere familie (broers/zussen en ooms/tantes) heb ik niet, heb ook geen man of kinderen. De huisarts heeft mijn moeder veels te lang laten lopen met haar klachten, en heeft haar totaal niet serieus genomen dus heb ik huisarts A.B. Brijder uit Sneek (Friesland) aangeklaagd wegens laksheid. Mijn moeder is niet meer te redden maar hopelijk wel andere patiënten, hopelijk leert hij er van. Het leven is echt hard, en kan het moeilijk geloven dat ik straks op 31 jarige leeftijd gewoon al wees ben. Waar ik helemaal niet tegen kan is dat mensen zeggen dat ze je begrijpen, maar dat kan gewoon niet als je niet hetzelfde heb meegemaakt. Niemand kan deze leegte opvullen, ouders zijn onvervangbaar!

m-elaniie
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: Vr 20 Jul 2012 13:38

Re: Mijn lieve moeder

Berichtdoor m-elaniie » Di 14 Aug 2012 12:41

Hoi klaaske,

Wat een verschrikkelijk verhaal. Wat voel je je dan machteloos he. Wat erg van die arts! Helaas gebeurt dat nog veelste vaak, dat artsen mensen veelste lang laten doorlopen met klachten. En dat door die stomme fout jou moeder niet meer beter zal worden is vreselijk. Hoe gaat het nu met je moeder? hoe voelt ze zich? Krijgt ze nog behandelingen?

Ik herken verder veel in jou verhaal. Ik ben zelf 20 jaar en ook enigst kind. Me vader heb ik nooit gekent. Mijn moeder is afgelopen 4mei overleden op 48jarige leeftijd. het is inderdaad een heel raar gevoel om wees te zijn. je ouders houden onvoorwaardelijk van je, en om zulke mensen niet meer in je leven te hebben doet pijn. Ik wil je heeel veel kracht en sterkte toewensen, je kunt me altijd een berichtje sturen.

Liefs melanie

GeorgeVoK
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Wo 27 Mei 2020 17:12
Locatie: Australia
Contact:

Mijn lieve moeder

Berichtdoor GeorgeVoK » Vr 29 Mei 2020 03:23

Een hele mooie, Mooseman
Sluit mooi aan op eigen beleving.
Reeds begonnen gisterenavond met de globale meditatie en projectiecyclus, maar dan wel op plaatselijk tijdstip.
Dit was me al eerder aangeboden via facebook om mee te doen, en ik doe het dan ook graag want er is nood aan.
De computer zet ik dan ook wel uit, enkel storende invloed

Wat ik al eerder merkte is dat dit soort initiatieven nu overal hun hoofdje komen uitsteken en het verbaasd me steeds hoeveel er eigenlijk niet reeds ontkiemd waren, geworteld en reeds flink opgegroeit om op tijd hun lied te zingen.

Thats just beautifull
Geeft nog maar eens een positieve validatie dat niets random, en alles geconnecteerd is.

Het is dan ook eens tijd dat uitersten en schijnbare tegengestelden weer tot balanspunt word gebracht ... vooruit met de geit
CHATEX bot-messenger technologies tends to make crypto exchange offered to anybody with a common smartphone


Terug naar “Omgaan met terminale patiënten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten