zaadbalkanker die niet reageert op cisplatin

Biebie
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr 06 Feb 2009 09:27

zaadbalkanker die niet reageert op cisplatin

Berichtdoor Biebie » Di 28 Apr 2009 21:03

Helaas heeft mijn lieve man de strijd tegen zaadbalkanker verloren, hij is een week geleden overleden.
De laatste 6 maanden was het mijn missie om te zoeken naar nieuwe chemo's en behandelingen, en ik heb heel, heel veel gevonden.
Het heeft bij hem niet mogen baten, niets sloeg aan (toen hij opgegeven was kreeg zijn vorm de naam: absoluut refractaire non-seminome kiemcelkanker - dat wil dus zeggen: zaadbalkanker die niet reageert op de aangewezen cisplatin), maar wellicht helpt het wel iemand anders!!!!!

Daarom plaats ik de links van de belangrijkste sites voor dat ziektebeeld hier. Doe ermee wat je wilt!

www.cancerhelp.org.uk/help/default.asp?page=2676
annonc.oxfordjournals.org/cgi/content/full/15/3/493
fora.diagnosekanker.nl/lotgenoten/index.php
www.nature.com/bjc/journal/v87/n7/full/6600524a.html
www.turkjcancer.org/text.php3?id=32
annonc.oxfordjournals.org/cgi/content/abstract/15/3/493?ck=nck
jco.ascopubs.org/cgi/content/full/20/7/1859#TBL3
www.asco.org/ASCO/Abstracts+&+Virtual+M ... tracts?&...
jco.ascopubs.org/cgi/content/full/22/1/108

books.google.nl/books?id=OHRoDoWatuAC&pg=PA29&lpg=PA29&am...
www.livestrong.org/site/c.khLXK1PxHmF/b ... inical_T...
lotgenoten.diagnosekanker.nl/profielen/secureindex.php#

Heel veel sterkte aan iedereen die hier doorheengaat, samen met zijn partner!

Groet,

Debora

Biebie
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr 06 Feb 2009 09:27

Re: zaadbalkanker die niet reageert op cisplatin

Berichtdoor Biebie » Vr 08 Mei 2009 18:42

Ook al liep het bij ons anders af...blijf hoop houden! Feit is dat mijn man, die de strijd verloren heeft, bij de minderheid behoort! De meeste mensen overleven dit!
En zelfs als je absoluut refractair zou blijken te zijn (en dit is maar een klein percentage...De meeste mensen reageren wél op de BEP, TIP of VIP, of anders de hoge dosis chemo met beenmergtransplantatie - er zijn gelukkig veel mogelijkheden - percentage dat hierdoor geneest is meer dan 90%) is er nog steeds hoop dmv de Gemox! Hierop reageert ook nog zo'n 40%.
Laat je dus niet uit het veld slaan door mijn bericht, geef niet op, maar gebruik de links puur als informatie.
Mijn ervaring is dat veel oncologen je in het duister laten tasten. We proberen dit...of we proberen dat. Informeer jezelf zodat je mee kunt praten en je stem kunt laten gelden.
Nooit opgeven! Zolang er behandeling is, is er hoop!

Ingrid L
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: Ma 29 Dec 2008 14:21

Re: zaadbalkanker die niet reageert op cisplatin

Berichtdoor Ingrid L » Vr 08 Mei 2009 19:43

Hoi Deborah
Ik heb je berichten gelezen en wil je bij deze nog condoleren met het verlies van je man. Hij zal trots op je zijn geweest dat hij zo'n mede-vechtster naast zich had. Hopelijk zullen jouw berichten andere mensen richting geven. Ik heb mijn man vorig jaar verloren aan uitgezaaide nierkanker en ik heb het als een gemis gezien dat je niet weet waar je moet zoeken. Ik wens je veel sterkte.
Groetjes Ingrid


Terug naar “Vragen over alternatieve methodes”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten