Energy healing

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
jeroen
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Zo 15 Sep 2002 21:17
Locatie: Duiven

Energy healing

Berichtdoor jeroen » Zo 15 Sep 2002 21:43

Hallo,

Als aanvulling op alternatieve therapieen wil ik gaan beginnen met Energy Healing . Dat is een therapeut die d.m.v. elektrische velden de cellen in je lichaam kan beinvloeden en op die manier probeert de kanker te stoppen of zelfs te verminderen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Groeten Jeroen

ira
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 25 Mei 2005 15:31
Locatie: Leiden

Berichtdoor ira » Do 04 Aug 2005 14:05

Hallo Jeroen,

Ik heb in Juni dit jaar een evraring opgedaan met energy healing. De healer ( een vrouw, die Rumi heet- ze is geen Nederlandse, net als ik, trouwens) werkt met bio-energy. Ze gebruikt geen machines of handen. Ik ben op de grond gan liggen in bepaalde positie, geen beweging toegestaan en de energie ging door mijn lichaam bewegen en zijn werk doen. Na 5-6 kliggende "biologische extensies" transfoormeerde de energie zich in bewegingen. Dan begon het een puur plezier e worden wand de extensies waren soms pijnlijk en zwaar.

Ik ben nug steeds bezig met deze beahndeling want er is veel te repareren in mijn lichaam, maar de resultaten zijn fantasticsh.

Ik was vorig jaar behaneld voor borstkanker, geen uitzaiingen, maar toch maar preventieve chemo. Tijdens mijn regulaire behandelingen heb ik talloze alternatieven gebruikt- acupunctuur, supplementen, psychloog enz. Het werkte goed, ik ben er goed doorheen gekomen en 2 maandedn na de chemo ging ik wekken. Maar de angst bleef. Ook had ik last van de effecten van de chemo en de besraling- mijn lichaam voelde opgezwollen, ik woude me schoonmaken van de restante giften maar wist ik niet hoe. Ik ben suplementen blijven gebruiken en mijn deet was aangepast maar toch had ik het gevoel dat ik wat meer moest doen, vooral over de ontgifting en imuunsysteem versterking. Heel toevallig kwam ik in mijn geboorte land deze vrouw tegen. Ik ging naar haar voor diagnose- ik woude weten of er nog kanker cellen in mijn lichaam waren- ze kan naar je kijken en je llchaam met haar ogen "scannen" en het meest preciese daignose stellen (heb ik het al geprobeerd met vrienden en familie - ze leest hun medische dossier door en door). Ik was blijk om te horen dat alles goed was met mij en we gingen werken aan het bestijden van mijn angst en aan mijn rug, want die heeft veel problemen. Na een week behandlingen was mijn rug pijn bjjna verdwenen en volde beter dan ooit, na twee weken ben ik bjna vergetendat ik ooit kankenr heb gehad en mijn lichaam is zijn opgezwollenheid kwijt. Ook heb ik me ontgift en dat is te zien aan mijn huid en algemene welzijnsgevoel.

Ik kan nog meer over dit phenomen schrijven, als je geintreseerd bent, kun je ma mailen met je vragen.

Ben ik benieuwd naar je ervaringen.

Success,
Irina de Vries-Vlahova
Irina de Vries

Gaia
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Di 08 Apr 2008 22:44

Energy Healing

Berichtdoor Gaia » Di 08 Apr 2008 22:51

Bij mij is half december borstkanker geconstateerd. 4 cm met uitzaaiing in de lymfklieren. Ben direct met deze therapie begonnen en na twee maanden was mijn tumor voor de helft gekrompen. Een levend bloed analyse liet een verrassend goed bloedbeeld zien. Ik voel me nog steeds goed en ben iedere dag dankbaar voor mijn keuze...
Ik kies bewust alternatief (en heb daar baat bij)


Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten