voeding en carcinoid syndroom

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
dorothea
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Do 13 Okt 2005 15:35

voeding en carcinoid syndroom

Berichtdoor dorothea » Za 12 Apr 2008 18:31

Hallo lieve mensen,

Na een lange zoektocht is het mij nu wel duidelijk wat de oorzaak is van al mij klachten gedurende vele jaren. Vooral de pijnen, de oplviegers, de vermoeidheid, bloedarmoede, bloedingen, darmklachten, angsten en depressie. Ik vergeet er vast nog een paar.
Gelukkig ben ik al jaren geinteresseerd in de voedingsleer. Ik ben geen voorstander van operatie, onderzoeken en medicijnen (deze zijn, mijn inziens heel slecht voor het afweersysteem. Voor mijzelf heb ik een heel speciaal dieet samengesteld, hier houd ik mij nu aan, waardoor ik mij beter voel en veel minder klachten heb. Maar ik respecteer een mening van een ander, die de weg van de reguliere behandeling volgt. Een ieder zijn eigen weg, zijn eigen verantwoordelijkheid, zijn eigen keuze en leerproces. Ik heb een artikel geschreven over deze aandoening, deze komt binnenkort in het blad De Natuur Uw Arts te staan. Ik houd jullie op de hoogte.
Voor allen, die te maken hebben met deze vervelende ziekte, wens ik veel kracht en beterschap toe, heel veel sterkte in jullie persoonlijk proces.
Mocht je vragen hebben, dan kun je mij altijd mailen.

Groetjes,
Didy
www.levendvoedsel.nl
Levend voedsel is mijn beste medicijn.

dorothea
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Do 13 Okt 2005 15:35

serotonine en carcinoid syndroom

Berichtdoor dorothea » Zo 10 Aug 2008 17:17

Hallo lieve mensen,

Het artikel over het carcinoid syndroom staat inmiddels op de website www.levendvoedsel.nl.
Zelf moet ik mij houden aan een streng dieet, wil ik geen klachten hebben. Vooral de voeding, die serotonine en tyramine bevat, moet ik vermijden.
Als ik die voeding eet, heb ik pijn in de darmen, opvliegers en kan last hebben van depressiviteit. Gelukkig kan ik goed huilen, waardoor ik de het teveel aan histamine weer kwijtraak en het lichaam weer schoon is. Huilen is voor mij een goed medicijn.
Daarna kan een mens weer lachen.

Groetjes,

Didy
Levend voedsel is mijn beste medicijn.


Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten