Uitbehandeld, alternatief?

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
Rach-L
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2008 18:27
Locatie: Rotterdam

Uitbehandeld, alternatief?

Berichtdoor Rach-L » Ma 26 Mei 2008 20:52

Beste Mensen,

IK ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met alternatieve geneeswijzen.

(Ik ben me ervan bewust dat er veel kwakzalvers zijn en probeer op deze wijze het kaf van het koren te scheiden)

Ik heb inmiddels al enkele positieve berichten gehoord over dr. Vogl in Frankfurt die gebruik maakt van Tace en Litt. Ik zou graag in contact komen met mensen die bij hem in behandeling zijn/waren om tot een weloverwogen besluit te komen. Mijn moeder heeft namelijk kanker en haar behandelend arts heeft aangegeven haar niet meer te kunnen helpen.

Tevens zou ik ook graag in contact komen met mensen die andere alternatieven hebben geprobeerd of mensen die bij het Antonie van leeuwenhoekziekenhuis een second opinion hebben aangevraagd en een ander resultaat hebben gekregen.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Rachel

Marer
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: Zo 01 Jun 2008 19:21

Berichtdoor Marer » Do 12 Jun 2008 17:09

Rach-l;
Bezoek ook eens de site van IOCOB en de site van Kees Braam kanker-actueel.
Zodra er genezing van kanker beloofd wordt kan je er van uitgaan dat het kwakzalverij is. Alternatief als complementair bij reguliere behandeling kan wel.
Ik hoop dat je niet laat verleiden tot het stoppen van reguliere behandeling want er bestaat nog steeds geen "wondermiddel" wat erop prachtige websites ook beweerd wordt.
Veelal gaat het om de portemonnee (pillen van dr. Rath, apparaten b.v. Hulda Clark etc. etc.).
Het is altijd verschrikkelijk als je het bericht "uitbehandeld" krijgt, maar probeer alsjeblieft de patiënt (je moeder) als middelpunt te houden en haar geen kwakzalverstheorieën aan te bevelen. Veelal is de hoop groot en de val diep.
Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte in de strijd.
Marja

Marija
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 02 Mei 2008 10:28

Berichtdoor Marija » Do 12 Jun 2008 22:17

Goede test lijkt me, opgesteld door mensen die juist voor alternatief zijn.
Een directe link naar de 'pluis-niet pluistest':
http://www.iocob.nl/kanker/iocob-niet-p ... ingen.html

Ik vind het trouwens zeer kwalijk dat er misbruik wordt gemaakt van de wanhoop van mensen! Dit gebeurt altijd in het alternatieve cirquit.
Overigens kan een second opinion bij de reguliere geneeskunde in het buitenland (belgie / duitsland) ook nogal eens verassende resultaten geven. De moeite van het proberen waard!
Probeer ook een patientenvereniging te vinden, die kunnen vaak goede info geven door ervaringsdeskundigen. Mijn vader heeft erg veel gehad aan de alvleeskliervereniging.
Veel sterkte gewenst.


Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten