kamelenmelk en kanker!!

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
amina28
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 14 Jun 2010 17:19

kamelenmelk en kanker!!

Berichtdoor amina28 » Ma 14 Jun 2010 17:57

Mijn man heeft blaaskanker gehad en is ervan genezen door het drinken van kamelenmelk.
Hij is 1 keer behandeld met chemo en de tumor is weggesneden, helaas na 3 maanden begon er een kleine tumor te groeien. De uroloog stelde voor nog 3 maanden te w8ten, om m dan groter te laten worden en weg te snijden. Via via hoorden we dat kamelenmelk een middel is tegen ernstige ziektes en het een aantal mensen zelfs bij uitzaaiingen heeft genezen. We hebben het toen geprobeerd. Na 3 maanden weer terug bij de uroloog, die zag niets meer, en hij kon t niet verklaren. Wij hebben het er verder niet met hem over gehad. Hij feliciteerde ons. ik hoop op deze manier mensen te bereiken en hoop te geven. Je weet maar nooit probeer het gewoon. In nl zijn ze nog volop bezig met onderzoeken ernaar, maar voor sommigen onder ons duurt dit te lang natuurlijk.
kamelenmelk is gewoon in nl te koop mensen.

Ik hoop echt met mijn hele hart dat dit zal helpen bij jullie. Ik weet hoe het is. Ik wens iedereen heelveel sterkte en genezing toe.

adwt

Re: kamelenmelk en kanker!!

Berichtdoor adwt » Za 21 Dec 2013 14:39

Die leider van dat land in het midden oosten kadaffi dronk dat ook vaak. Als ie naar Frankrijk ging, dan gingen er een paar kamelen mee. Bij terugkeer liet ie ze gewoon achter. In het hotel of hoe het ook zei.


Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten