Blacklight lampje tegen kanker

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
ik-Bianca
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Do 26 Aug 2010 10:30

Blacklight lampje tegen kanker

Berichtdoor ik-Bianca » Do 26 Aug 2010 10:36

Lieve mensen,

Dit is een lang verhaal maar lees het aub! Het gaat over het inzetten van een blacklight van 75 Watt tegen kanker!


Sinds anderhalf jaar strijdt mijn dappere vader tegen darmkanker. Na een drietal operaties, die het alleen maar erger leken te maken, kreeg hij in juni te horen dat hij nog maar 3 maanden te leven had. Hij had uitzaaiingen naar de lever en de longen en daar is geen kruid tegen gewassen. Hij kreeg chemo in de hoop het onvermijdelijke uit te stellen, maar er was niet veel hoop dat het aan zou slaan .

Via onze kennissenkring hoorden wij over een wonderbaarlijk verhaal over een blacklight lampje als middel tegen kanker. Ik kreeg het nummer van een hele lieve man, Cor, die een half jaar daarvoor kreeg te horen dat hij slechts nog weken te leven had, hij had terminale alvleesklierkanker. Via zijn yoga leraar hoorde hij over de blacklight, is hier meteen mee aan de slag gegaan en heeft de strijd vooralsnog gewonnen. Het weefsel zit er nog, maar het is geen kanker meer, het is een soort littekenweefsel geworden. De yoga leraar heeft meerdere kankerpatiënten in zijn groep die het lampje allemaal gebruiken, er is in anderhalf jaar niemand van weggevallen. Wanhopig als ik was heb ik zulke lampjes gekocht en mijn vader gevraagd ze te gebruiken. Hij deed dat voor mij, naast een heel bataljon aan pillen en poeders waar ik steeds mee aan kwam zetten maar waar tot dan toe het wondermiddel niet bij zat.

Trouw gaat hij elke dag onder het lampje. Een 75 Watt blacklight lampje, zoals je vroeger in de discotheek zag (en waarschijnlijk nog, alleen kom ik daar niet meer). De methode van Cor is om er 3 keer per dag een uur onder te gaan zitten, met het lampje zo’n 30-40 centimeter van de plek waar je ziek bent. Mijn vader wordt er heel erg moe van en krijgt soms pijn (wat volgens Cor bij meer mensen zo is) en houdt het per keer maar 15-30 minuten vol, maar hij doet wat hij kan. Dit doet hij naast de chemo die hem om de 3 weken wordt toegediend waar de oncoloog zelf al weinig vertrouwen in had.

Het gaat inmiddels heel erg goed met mijn vader! Zijn tumormarkers zijn gedaald van 35 naar 6,3 in 12 weken tijd! Op de scan die recent gemaakt is, is te zien dat alle uitzaaiingen in de lever sterk gekrompen zijn, het vocht in zijn longen (dat door de uitzaaiingen geproduceerd werd) is helemaal weg, de lymfe klieren zijn weer gekrompen naar de normale grootte en zijn nier die door de chemo kapotgemaakt was, is weer hersteld. De oncoloog kon zijn ogen niet geloven en vertelde dat dit bijna nooit voorkomt…
Ik kan niet uitsluiten dat de chemo ook bij heeft gedragen aan dit verbluffende resultaat, of de supplementen die hij al anderhalf jaar gebruikt, maar het lampje heeft ook zeker effect gehad! Anders zou die oncoloog niet bijna van zijn stoel vallen en mijn vader hardop lachend feliciteren!


Op het internet kan ik niks vinden over soortgelijke ervaringen. Ik lees alleen dat blacklight redelijk ongevaarlijk is, maar ik denk dat het beschermen van je ogen wel belangrijk is. http://en.wikipedia.org/wiki/Black_light
Je moet zelf beslissen of je het wil doen of niet, het is je eigen verantwoordelijkheid. Wil je het net zo doen als Cor ga dan 3 keer per dag een uur onder een blacklight van 75 Watt zitten (waar ik ze haal in Belgie kost zo'n lampje maar 2,10 euro). De lamp moet ongeveer 30-40 centimeter van de plek waar je ziek bent staan.


Ik hoop dat je er net zoveel baat bij hebt als Cor en mijn vader! Veel liefs, Bianca

Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten