uitzaaiingen longen

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
horsmeier
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 19 Jun 2011 19:35

uitzaaiingen longen

Berichtdoor horsmeier » Zo 19 Jun 2011 19:50

MIjn man had een sarcoom in zijn knie en uitzaaiingen in de longen.
Ze hebben gelukkig zijn been kunnen behouden, maar door de longen kregen
we op een gegeven moment toch het bericht dat hij was uitbehandeld.
Door een kennis is ons een filmpje toegezonden over prof. dr. Rolle uit Coswig (Dresden)
Hij lasert de uitzaaiingen weg.
Mijn man is inmiddels aan de rechter- en linkerlong geholpen.
(rechts 12 en links 11 )
De prof. krijgt mensen vanuit de hele wereld en al deze mensen zijn erachter
gekomen via het internet.
We weten natuurlijk niet hoe lang het goed blijft gaan, maar het is in ieder geval
voor mensen die hier zijn uitbehandeld toch nog een strohalm.
We hebben zelfs het KWF er over ingelicht en het filmpje toegezonden, maar helaas geen reactie.
Via dit forum wil ik graag mensen die alleen uitzaaiingen in de longen hebben er op wijzen dat
er misschien toch nog een mogelijkheid is.
Het betreft het Fachkrankenhaus in Coswig

Van de Put
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 12 Jul 2011 16:27

Re: uitzaaiingen longen

Berichtdoor Van de Put » Di 12 Jul 2011 16:35

ik reageer op het bericht van mevrouw horsmeier. heeft uw man ook uitzaaingen elders in het lichaam dan in de longen? mijn man heeft ook een sarcoom in de buik gehad en nu uitzaaiingen in de longen. Op dit moment is chemo nog de enige optie (omdat er mogelijk uitzaaiingen elders in het lichaam zijn is andere theraptie b.v. operatie niet meer mogelijk). graag zou ik iets meer weten over de therapie in Dresden

ilonadijkstra
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Di 05 Feb 2013 16:09

Re: uitzaaiingen longen

Berichtdoor ilonadijkstra » Di 05 Feb 2013 16:23

lieve mevrouw horsmeier, ik ben ilona dijkstra uit geleen. ik ben 35 jaar oud en woon zamen met mijn man en twee kinderen. in oktober kreeg ik te horen dat ik een wekendelen sarcoom heb in mijn boven been met 30 uitsaingen in de longen . in nederland willen doktoren niks meer voor mee doen. Nu ben ik bezig met een operatie aan mijn boven been in het buitenland, en dan hoop ik daarna in aanmerking komen voor een operatie in coswig bij doktor rolle. wilt u mee aub wat meer over vertellen? hoe gaat het nu met uw man? lieve mevrouv horsmeier, stuur mee aub een antwoord !!!!! met vrindelijke gr. ilona dijkstra en fam


Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten