Prostaatkanker en Menocool

Heb jij goede ervaringen met alternatieven?
Hier mag je ze delen. Let op: reclame voor personen, diensten en/of bedrijven is NIET toegestaan.
tbeckers
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Wo 09 Okt 2013 15:58

Prostaatkanker en Menocool

Berichtdoor tbeckers » Wo 09 Okt 2013 16:00

Beste mensen,

Ik heb voor mezelf iets interessants ontdekt. Ik zit in een slechte positie en ben dus op zoek naar iets waar ik baat bij zou kunnen hebben. Ik heb me verdiept in mijn kwaal en de oorzaken daarvan. Het is niet de bedoeling valse hoop the scheppen, die had ik zelf al vaak genoeg. Dit heeft me veel geld gekost en zonder enig resultaat. Mijn vrouw gebruikt Menocool tegen haar overgangsklachten, en de smelttabletjes van Menocool tegen haarverlies. Gezien hoofd haren bijna altijd uitvallen onder invloed van Dehydrotesteron dacht ik, dit is dezelfde stof die zo slecht is voor mijn prostaat. Onder de noemer baat het niet dan schaad het niet ben ik diezelfde smelttabletjes van mijn vrouw gaan gebruiken maar dan wel 10 per dag en zonder bijwerkingen gelukkig (bij mij). Ik had 2 weken nadat ik met de tabletjes was begonnen nog een afspraak bij het ziekenhuis staan om mijn psa waarden te laten meten. Enkele dagen erna heb ik gebeld voor de uitslag. Ik kreeg te horen dat mijn waarde onwaarschijnlijk laag was voor mijn situatie en ik de test over moest doen. Dit is mijn ervaring die ik wil delen. Mogelijk heb ik gewoon geluk, maar het is geen duur product en heeft geen nare bijwerkingen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Gewoon even googelen op Menocool, het is het witte doosje, niet het blauwe dat is tegen opvliegers. Met vriendelijke groet, Theo.

Terug naar “Goede ervaringen met alternatieven”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten