mijn vader heeft prostaatkanker

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Krullebos
Lid

mijn vader heeft prostaatkanker

Berichtdoor Krullebos » Ma 03 Jul 2006 23:21

hallo,

ik (jonge meid, 22) zou graag in contact komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd, van wie de vader ook prostaatkanker heeft.

mijn vader is begin 50 en we weten sinds begin dit jaar dat hij prostaatkanker heeft, eind april is hij geopereerd en sinds mei weten we dat hij uitzaaingingen heeft.

wie maakt ongeveer hetzelfde mee op dit moment???

groetjes

Mir77
Lid

Re: mijn vader heeft prostaatkanker

Berichtdoor Mir77 » Vr 24 Okt 2008 19:55

Krullebos schreef:hallo,

ik (jonge meid, 22) zou graag in contact komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd, van wie de vader ook prostaatkanker heeft.

mijn vader is begin 50 en we weten sinds begin dit jaar dat hij prostaatkanker heeft, eind april is hij geopereerd en sinds mei weten we dat hij uitzaaingingen heeft.

wie maakt ongeveer hetzelfde mee op dit moment???

groetjes

Hallo,

Ik ben Mirijam en ik ben 31 jaar.
In september heeft mijn vader(61 jr) te horen gekregen dat hij prostaatkanker heeft en de enige optie is radicale prostaatverwijdering.
Hij moet nu wachten op een oproep van het ziekenhuis wanneer hij geopereerd kan worden. Er word dan ook gekeken naar uitzaaiingen.
Het is een nog al onzekere moeilijke tijd en ik probeer via dit forum wat meer te weten te komen.
Hoe gaat het op dit moment met je vader?
Sterkte.

Alyss
Lid

Berichtdoor Alyss » Zo 26 Okt 2008 21:51

heey,

ik maak ongeveer hetzelfde mee als jij.
mijn moeder is al 10 maanden ziek, ook kanker.. ze ligt al bijna 11 maanden non-stop op bed..
ik zoek ook iemand om mee te praten, veel mensen weten niet hoe het is om een ouder te hebben die ziek is..

misschien kunnen we er samen over praten? je kunt me een prive bericht sturen als je het wat lijkt..

liefs alyssa
(ik ben 20)

Terug naar “Lotgenoten oproepen”