Alvleesklierkanker en dan?

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Anna-G
Lid

Alvleesklierkanker en dan?

Berichtdoor Anna-G » Zo 14 Dec 2008 15:41

Bij mijn moeder is op 10 maart een whipple-operatie uitgevoerd omdat ze wilden proberen om de tumor in de alvleesklier te verwijderen. Helaas is dit niet gelukt omdat er uitzaaiingen waren naar de slagader achter de alvleesklier. De prognose was op dat moment max 6-8 maanden. Echter tot op heden is mijn moeder nog erg goed. Ze heeft in het begin wel chemo gehad alleen reageerde daar niet op. Ze hebben ons toen geadviseerd om mee te doen aan een experimenteel onderzoek. Wij hebben dit als gezin geweigerd. Als ik de berichten lees ben ik mij erg bewust van het feit dat ik blij mag zij dat ze nog bij ons is. Alleen ik ben wel bang dat "het omslagpunt" zal komen. Er zijn nog zoveel dingen die ik met mijn moeder wil doen. De laatste tijd komt mijn moeder ook kilo's aan. in nog geen 2 maanden al bijna 5 kilo. Wie herkent dit en weet misschien wat het kan betekenen?

stoffeltje
Lid

Berichtdoor stoffeltje » Zo 14 Dec 2008 19:12

hallo anna G,
wat een rotziekte is het,en dan nog zo een onmogelijke plaats,jullie zullen het er best moeilijk mee hebben.
en wat <fijn>dat je moeder zich niet al te ziek voelt.
probeer die periode"s te gebruiken om er nog iets moois en fijns van te maken voor jullie en je moeder.
met de vraag hoe het aankomen van gewicht kan komen ,bij mijn broer kwam het door een stilstand"<niet voor en niet achteruit gaan>.
hij at toen meer en het smaakte hem beter.
zo kwam er bij hem in die periode gewicht bij.
of het bij andere ook zo is weet ik niet.
hij had ook oa. alvleesklier kanker.
ik wens jullie heel sterkte ,liefs stoffel

stoffeltje
Lid

Berichtdoor stoffeltje » Zo 04 Jan 2009 19:46

anna-g,
hoe gaat het?

Terug naar “Lotgenoten oproepen”