Mijk vader zit in het laatste stadium van Kanker.

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
Vig-er
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 05 Jul 2003 17:28
Locatie: Amersfoort
Contact:

Mijk vader zit in het laatste stadium van Kanker.

Berichtdoor Vig-er » Zo 06 Jul 2003 17:49

Het doet mij pijn om hem te zien lijden. Het zal nu een misschien nog een week duren. Ik hoop langer. Het is nu ruim een jaar bekent dat hij kanker heeft. Dit begon in de galblaasbuis en is inmiddels uigezaaid naar zijn organen. Hij slaap veel en binnenkort krijgt hij een hooglaagbed met speciaal matras. Alles is inmiddels al geregelt. Maar hij laat een geweldige vrouw een 2 supper kinderen achter. Dit doet pijn. Want hij zou nooit opa kunnen worden. Of een dochter weggeven bij een bruiloft.

Gast

Re: Mijn vader zit in het laatste stadium van Kanker.

Berichtdoor Gast » Ma 07 Jul 2003 17:51

Vig-er schreef:Het doet mij pijn om hem te zien lijden. Het zal nu een misschien nog een week duren. Ik hoop langer. Het is nu ruim een jaar bekent dat hij kanker heeft. Dit begon in de galblaasbuis en is inmiddels uigezaaid naar zijn organen. Hij slaap veel en binnenkort krijgt hij een hooglaagbed met speciaal matras. Alles is inmiddels al geregelt. Maar hij laat een geweldige vrouw een 2 supper kinderen achter. Dit doet pijn. Want hij zou nooit opa kunnen worden. Of een dochter weggeven bij een bruiloft.
Mijn vader is 7 juli vredig in geslapen.

Marja 1962
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Za 12 Jul 2003 14:45
Locatie: Nijverdal

Berichtdoor Marja 1962 » Za 12 Jul 2003 15:09

Hallo Vig-er,

Het spijt me ontzettend voor je dat je je vader hebt moeten verliezen aan de gevolgen van kanker. Hopelijk heeft hij niet te lang hoeven lijden.
Als je de goede herinneringen bewaard in je hart, zal hij elk moment van de dag dicht bij je zijn.
Heel veel kracht en moed om door te gaan en
het verlies een plekje te geven in je leven.
Het zal niet gemakkelijk zijn, maar het is mogelijk.
Je vader zou niet anders willen toch !!?

Marja

mamaboon1

papa

Berichtdoor mamaboon1 » Do 25 Sep 2003 19:32

hoy vig-er
ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent maar ik schat nog jong
t is heel erg om je vader te verliezen ik ben mijn man ook verloren en
mijn 2 dochters ..al volwassen..hun vader ook mijn jongste dochter is pas getrouwd en wilde dat haar vader haar weggaf maar helaas
toch gaat t leven door meid je vader zou je toch graag gelukkig zien ..dat is heel moeilijk maar dag voor dag lukt t ook jou

groetjes en sterkte mamaboon1

mamalelie
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: Vr 15 Aug 2003 16:19
Locatie: Geleen

Berichtdoor mamalelie » Vr 03 Okt 2003 13:57

Hallo Vig-er,
Hoe gaat het nu met je? Mijn vader stierf op 22 juli aan alvleesklierkanker. Het blijft moeilijk. Soms hoor ik een liedje op de radio of zie iets waardoor ik weer aan hem denk en ik blijf het oneerlijk vinden dat er niets voor hem gedaan kon worden. In mei zeiden ze nog dat hij ongeveer een jaar had en 2 maanden later was hij er al niet meer. Heel veel sterkte nog in de komende tijd.


Terug naar “Lotgenoten oproepen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten