interferongebruikers

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
zon
Lid

interferongebruikers

Berichtdoor zon » Wo 04 Dec 2002 18:50

Graag zou ik met mensen communiceren die ook interferon gebruiken of gebruikt hebben

beldm06

Re: interferongebruikers

Berichtdoor beldm06 » Za 14 Dec 2002 20:11

zon schreef:Graag zou ik met mensen communiceren die ook interferon gebruiken of gebruikt hebben

heb 1 jaar interferon gebruikt voor nierkanker

zon
Lid

Berichtdoor zon » Zo 15 Dec 2002 19:07

Heb jij het volledige jaar uitgedaan ?
Veel bijwerkingen gehad ?
Dosis per week ?
Mijn man is op moment 5 weken gestopt (normaal moest hij dit volhouden tot 8/2003) omdat het voor hem niet vol te houden was. Hij kreeg 3 injecties per week van 20 miljoen eenheden.

truus

interferon

Berichtdoor truus » Vr 10 Jan 2003 22:24

Zelf heb ik een jaar interferon gebruikt 5 dagen per week met 9 miljoen eenheden

Gast

Berichtdoor Gast » Za 11 Jan 2003 15:48

Heb je veel bijwerkingen gehad ?

zon
Lid

Berichtdoor zon » Za 11 Jan 2003 15:50

Heb je veel bijwerkingen gehad ?

TRUUS

interferon

Berichtdoor TRUUS » Za 11 Jan 2003 20:28

Het voornaamste waar ik nu nog mee temaken heb is de vermoeidheid.Heb het niet zo erg meer als tijdens de kuur maar moet er wel rekening houden met mijn dag indeling.mIJN VERHAAL KUN JE OOK VINDEN ONDER NOEMER MIJN VERHAAL VAN GERARD BELDMAN

zon
Lid

Berichtdoor zon » Za 11 Jan 2003 22:14

oké bedankt

miloe
Lid

Berichtdoor miloe » Ma 20 Okt 2003 15:20

Hallo allemaal

Graag zou ik info willen over de ziekenhuizen en namen van artsen waar goede resultaten aangaande interferon methode zijn behaald.

Ik ben nu voor iemand zonder internet aan het zoeken die niet in aanmerking komt voor chemo (nog maar 1 nier).

De arts in het Radbout ziekenhuis heeft haar interferon voorgesteld, maar het schijnt vrij nieuw te zijn en erg weinig info gekregen van de artsen, wie kan ons iets meer vertellen hierover.

alvast bedankt

zon
Lid

Berichtdoor zon » Di 21 Okt 2003 22:09

In Belgie is het Augustinus ziekenhuis in Wilrijk (Antwerpen) volgens mij het beste om naartoe te gaan om meer informatie over interferon te weten te komen.
Mijn man is ook met interferon behandeld maar in zo'n grote dosis dat hij de therapie is moeten stoppen. Dat is nu bijna 1 jaar geleden en nog steeds liggen zijn maag en darmen stil door de interferon. Hij heeft er ook barstende hoofdpijn bij. Wij hebben al vele wegen bewandeld om die darmen en maag terug op gang te krijgen maar tevergeefs. Hij ligt heel de dag op de zetel of in bed; hij kan niet slapen en heeft op dit moment totaal geen levenskwaliteit.
Wat ik nog wil zeggen is hetvolgende : informeer je heel grondig alvorens je de beslissing neemt om te starten met interferon want het is een hele zware behandeling die heel dikwijls onderschat wordt.
Ik wens je heel veel succes !

zon
Lid

Berichtdoor zon » Di 21 Okt 2003 22:10

Nog dit : het is niet echt nieuw (wij dachten dat in begin ook) maar in Antwerpen wordt interferon voor ms-patienten al meer dan 20 jaar gebruikt.

Gast

Berichtdoor Gast » Di 21 Okt 2003 23:52

bedankt voor de reactie, ben ik erg blij mee alle info is zeer welkom.

zijn er resultaten bekend van longkankerpatienten die interferon gebruiken, en hoeveel injecties en eenheden per week enz.

weet iemand ook andere technieken of procedures die je nog kunt bewandelen als chemo of operatie geen optie is?
heb al vele sites bezocht maar het is moeilijk als je geen ervaringen van patienten hebt om alles te geloven.

lees wel veel over RFA en een italiaanse arts DR Solbiati? in combinatie met houtsmuller dieet en supplementen? zijn hier mensen die er ervaring mee hebben gehad of meer info over hebben.

christa
Lid

Berichtdoor christa » Do 23 Okt 2003 18:33

Hoi mijn moeder heeft nierkanker, met uitzaaiingen.in lyphklieren en klein puntje longen( linkernier is nu verwijderd)
Nu wordt ze sinds 9 maanden behandeld met interfon en na een scan na 3 maanden bleek de uitzaaiingen gestopt.
Ze heeft veel last van de bijwerkingen ze is veel afgevallen heeft nu astonauten voeding ook haar haar is ze zo goed als kwijt en heeft nu een pruik
verder blijft ze optimistisch al is ze van 3x9 nu naar 3x3 miljoen eh gegaan.
ze gaat nu eind november voor een mri en in december weten we of het echt aanslaat.
voor iedereen veel sterkte met zij behandelingen.
christa

Gast

Berichtdoor Gast » Wo 29 Okt 2003 14:43

heel erg bedankt voor de reacties

ook jullie wens ik natuurlijk heel veel succes en sterke toe in jullie weg naar genezing. (daar blijf ik echt op hopen)

heb inmiddels al weer meer info:
omdat ze nog maar 1 nier heeft mag ze geen bestraling en chemokuren, op dit moment krijgt ze in de 1ste week 3x 3 miljoen eenheden ROFERON-A !(broertje interferon) 2de week 3x 9 miljoen en de 3de week 3x 18 miljoen.
zijn er mensen die ervaring hebben met deze methode? en het resultaat van de eenheden?

zo lees ik ook veel over RFA (dr L. Solbiati) een italiaanse arts die werkt met wegbranden van tumoren? heeft hier iemand ervaring mee?

Hoop op reacties
Groetjes Miloe

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 31 Okt 2003 22:33

Mijn naam is Gerard Beldman.6 jaar geleden is bij mij nierkanker met uitzaaingen gevonden Heb de interferon kuur gehad voor een jaar.
Ben nu 3 jaar kanker vrij.Er is een folder over interferon.
Je kunt het aanvragen bij de kankerbestrijding.Het heet
immunotherapie bij kanker www.kankerbestrijding.nl

teefje
Lid

interferon

Berichtdoor teefje » Ma 03 Nov 2003 16:25

Hallo,

Mijn man gebruikte vier jaar interferon.

Teefje
ik beklaagde mezelf omdat ik geen schoenen heb, tot ik iemand tegenkwam die geen voeten heeft.

Terug naar “Lotgenoten oproepen”