Lotgenoten vader met longkanker en uitzaaingen!!!

Ben je op zoek naar een lotgenoot?
Dan kun je hier een oproep plaatsen.
esthervanhal

Lotgenoten vader met longkanker en uitzaaingen!!!

Berichtdoor esthervanhal » Vr 29 Aug 2003 16:21

Hoi ik ben Esther, ik ben 19 jaar, 1,5 jaar geleden is bij mijn vader (50) longkanker ontdekt met uitzaaingen in de lymfeklier. Hij heeft 3 chemokuren gehad en 16 bestralingen. op dit moment is het stabiel, maar ooit komt de tijd dat het niet meer stabiel is.......
ik zou graag in contact willen komen met mensen die ook een ouder hebben die (long) kanker heeft. waarom ik dat wil is omdat ik met mensen in mijn naaste omgeving daar niet over kan praten, ze snappen niet hoe ik mij voel, de ene keer gaat het best goed maar soms zijn er momenten dat ik zoveel kan huilen. mensen vragen wel hoe het gaat, en ze denken dan dat het goed gaat omdat hij er goed uit ziet.
herken jij dit ook reageer dan. groetjes Esther

Spikkel
Lid

Oef

Berichtdoor Spikkel » Zo 05 Okt 2003 03:12

Hoi Esther,

Ik ben (helaas) een lotgenoot van je. Mijn vader (51) heeft een pancoasttumor, da's een tumor in je longtop. Ikzelf ben 23.
Als je me wilt mailen, mail dan op stippeltje5@hotmail.com
Veel sterkte,

Linda

eva
Lid

Berichtdoor eva » Vr 24 Okt 2003 01:25

Hey Esther,

Mijn vader heeft prostaatkanker met uitzaaiingen. Op dit moment gaat t ook wel goed met hem, maarja...
Ik ben 20 jaar, en als je wilt kan je me mailen op:
evavm10@hotmail.com Als je msn hebt, kun je me daar ook op toevoegen

Liefs Eva

natasja
Lid

lotgenoten

Berichtdoor natasja » Di 28 Okt 2003 15:18

Hoi Esther,
Ben helaas ook lotgenoot van jou. Mijn vader heeft iets minder dan een jaar te horen gekregen dat hij longkanker heeft ook met uitzaaiing naar de lymfklieren. Hij heeft inmiddels ook al chemo en bestraling gehad.
Ik ben 24 jaar en als je me wilt mailen kan dat op natasjahuck@hotmail.com

esthervanhal

bedankt

Berichtdoor esthervanhal » Vr 31 Okt 2003 18:59

bedabkt dat jullie gereageerd hebben op mijn berichtje ik heb jullie alle 3 toegevoegd aan mijn msn lijst, dus ik spreek jullie daar wel een keer!

xxxx esther

Gast

Berichtdoor Gast » Vr 07 Nov 2003 12:17

Hoi Esther,

Ook ik ben helaas lotgenoot van je, mijn vader (60) heeft inmiddels ruim een jaar longkanker, waarna een long verwijderd is. Korte tijd later werd een metastase in de hersenen vastgesteld welke ook verwijderd is. Lange tijd ging het aardig, maar vorige week barstte de bom.... er bleek een nieuwe uitzaaiing in zijn enig overgebleven long te zitten, en hij heeft nog maximaal een jaar te leven. Ik ben 22, mocht je me willen mailen kan dat natuurlijk op mikeboks@hotmail.com

veel sterkte!

Terug naar “Lotgenoten oproepen”